فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست یاسر بینام با نام سلام رئیس

متن آهنگ و تکست یاسر بینام با نام سلام رئیس

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست یاسر بینام با نام سلام رئیس

ترانه و شعر آهنگ سلام رییس از یاسر بی نام

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

سلام رییس من خوبم
حالمو که نمی پرسی پس مجبورم
دست به کار شم من هر جور هست
واسه این همه پولی که رفت از خونم
این صدای رعیته نفس بریده است
به دربار ارباب رعیت های پست
امثال من توی خیابون پر هستن
چیزی از خیابون های وطن یادت هست ؟
اینجا پیشونی و مهر یعنی مدالو نگیر
یعنی هرجوری میتونی مدالو بگیر
رییس واسه همه ی ما عادت شده
بشن هشتاد میلیون فدای یکی
امثال تو بدون ملت ضربه رو زدن
و یه لگد به جنازه اقتصاد وطن
سمبل مرام برام تحریک حاجی بود
تو اعتماد به حاجی رو گرفتی ازم
همونا که وقتی یکی تو جمعمون مدیره
پولارو میشوره میذاره ،تو چمدون میره
ولی انقد تو فکر این پولا و کثیفی نیستیم
که همه میگن مردم تمیزی نیستیم
حالا که نماد ما شدی بالا غیرتا
پولا رو که شستی یه آبم به صورتت بزن
شاید چشمات باز بشه ، دیگه راحت نخندی
شاید بفهمی تو با این ملت چه کردی
من که یه عمر جلوت خم و راست شدم
خوبیتو میگفتم فقط چپ و راست تو اخم
دوباره دیدم تو خائنی و رفتی
فهمیدم موش گرفتن گربه ها بی نفع نی
این یه اعتقاده به شرایط موجود
یه اعتراض ولی تو چارچوب قانون
میگن هرکی به این ملت قد نوک سوزن
خدمت میکنه من دستشو میبوسم
تو به حرفام میخندی تو به اشکام میخندی
منو تنها میبینی ولی هر بار میخندی
تو به حرفام میخندی تو به اشکام میخندی
منو تنها میبینی ولی هر بار میخندی
رییس نگران نباشا لبخند بزن
واسه همه دافات قُرشَتاً بخر
اصلا هم نگران پولش نباش
همه رو زنای بی پناه شهرم میدن
رییس کت مارک میپوشی باز از قدیم
میگی خاطره که وارث حاج احمدی
و میگی باید واسه تکمیل فضائل
تاکید رو بذاریم رو ،تقسیم وظایف
یعنی من کار بکنم تو حال بکنی
من زار بزنم تو پاپ بخونی
من آرزوی جوونیمو به گور ببرم
تو با دافات تو لندن آواز بخونی
آفرین به این میگن همکاری
یعنی به روت نیاری هرچی که درد داری
یعنی من جای هر دومون بمیرم
تو شاد بزنی و خاویار برداری عالیه ، دمتم گرم
تو زرنگ بودی ولی من نه
مثل زبل زن جوینی تو این زندون
یعنی هر ایرانی دیویست میلیون
رییس با این پول من غرورمو میخرم
پول میدم واسه امنیت میهنم
آب میخرم واسه آتیش عقده هام
آتیش انتقام از زالو های بی شرف
میدم از همه کارام حمایت کنن
دیوار خونرو پُر از شعر هدایت کنن
میدم به جوونا کار فرهنگی کنن
همونا که دارن از من تک تک میبرن
آخه دیدن از این حرفا که نمیشه آبی گرم
واسه فردا که نمیشه کاری کرد
راست زیر زندگی نمیشه کنی قد
پس هر درد و زخمو با هروئین پاس میدن
رییس با پول میشه لات هفت دولت شم
نسلتونو میخرم با یه جفت کفشم
دست چکو میذارم رو میز تحریم
میگم پنج به علاوه یک کلا چند
ما زیر کشور زور که نمیریم
تو ام واسه ما پول که نمیشی
حالا که با دنیا درگیر شدم
حق میدم که نشه کشورو تامین کنم
من راست میگم و نقابه بقیش
من راست میرم و گاهی نگاه به بقیه ام
نمیکنم چون این بهترین راهه
من سرباز اقتصاد مقاومتی ام
ما نسبت به هم دیگه بد دل تر شدیم
با این که از قبلیا با منطق تر شدیم
ولی انتظاری از عرب وهبی نداریم
حالا که خودمون به همدیگه رحمی نداریم
تو به حرفام میخندی تو به اشکام میخندی
منو تنها میبینی ولی هر بار میخندی
تو به حرفام میخندی تو به اشکام میخندی
منو تنها میبینی ولی هر بار میخندی

۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۹۵۶ نفر ۳۵۱۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱۰)

سهیل
سهیل در تاریخ ۲۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۳ در مورد این مطلب گفته: ()
"چپ وراست تو اخم دوباره"  نه؛چپ وراست تو اخ بار دیدم .منظورش اخباره وبرای درست اومدن بیت جدامیخونه
درضمن یه جاهم هست که میگه سمبل مرام برام ته ریش حاجی بود نه تحریک.لطفارسیدگی کنین به این غلط هاتون.ممنون
سهیل
سهیل در تاریخ ۲۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۵ در مورد این مطلب گفته: ()

اینجاپیشونی ومهریعنی مدال ونگین
لطفادرست کنین.اشتباهه
ممنون ازسایت خوبتون
میلاد
میلاد در تاریخ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۹ در مورد این مطلب گفته: ()
مخاطب این اهنگ کی بوده
بی نام
بی نام در تاریخ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۸ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام متن مشکل داره
ته ریش حاجی  نه تحریک حاجی
یه محکوم به زندگی کردن زیر سایه یه سگ
یه محکوم به زندگی کردن زیر سایه یه سگ در تاریخ ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۶ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
عالی بود داداش شرایط که عوض نمیشه ولی اهنگات خون ادمو به جوش میاره 

عرفان
عرفان در تاریخ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۳ در مورد این مطلب گفته: ()
بهتریییییییییییییییییینننننننن اهنگ دنیاسسسس
پارس
پارس در تاریخ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۷ در مورد این مطلب گفته: ()
به نام خدای من...........
خالق وطنم.....
ایران.........
یاسر بازم ترکوند 
داش یاسر دمت گرم
یه نفر
یه نفر در تاریخ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۰ در مورد این مطلب گفته: ()
عالییییییییییییییییی 
محمدحسین
محمدحسین در تاریخ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()
واسه دافات از دم پورش بخر (پورش=پورشه)
اشتباه نوشتی
امیر باجلان
امیر باجلان در تاریخ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۱۳ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
به نام خالق من...
دددددددمممممممممششششششس  گررررررررررم
مثل همیشه عاااااااااااااالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه