فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست یوسف آقایارزاده فقط به من فکر کن

متن آهنگ و تکست یوسف آقایارزاده فقط به من فکر کن

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست یوسف آقایارزاده فقط به من فکر کن

ترانه و شعر آهنگ فقط به من فکر کن از یوسف آقا یار زاده

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

آخ که چه خوب میشه اگه کنار من بمونی تا آخر
دستاتو میگیرم با همدیگه میریم به روزای بهتر
آخ که چه خوب میشه عطر تو هر لحظه بپیچه تو خونه
چیزی نمی بینی به غیر دوست داشتن از منه دیوونه
فقط به من فکر کن فقط به روزای قشنگ آینده
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست
چشات به من داره این فرصت رو میده که عشقو بشناسم
به تو دارم کم کم وابسته میشم با تموم احساسم
این همه دوست داشتن این همه خوشبختی فقط برای ماست
تو مرکز عشقی زندگیم این روزا شبیه یه رویاست
فقط به من فکر کن فقط به روزای قشنگ آینده
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۶۴ نفر ۱۸۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه