فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ چرا ارشاد و امیر A2

متن آهنگ چرا ارشاد و امیر A2 ای تو دو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

غدم هنوز با اینکه کشتی غرور اون
پسری ام که به دیوارا مشت میکوبوندو
رد داده بود جلو همه مسخره میشد
میخواست حالش خوب شه ولی اصلا نمیشد
توام برو باشه حق داری پیشم نمونی
همونجوری که خودتو جا کردی با چرب زبونی
همونجوری که هرکی راحت وارد دلت میشه
خوب گوش کن صدای ارشاده پلی میشه
بوم بوم میکوبه توی ضبط ماشینش و

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ارشاد چرا
تکست آهنگ چرا ارشاد
غدم هنوز با اینکه کشتی غرور اون
پسری ام که به دیوارا مشت میکوبوندو
رد داده بود جلو همه مسخره میشد
میخواست حالش خوب شه ولی اصلا نمیشد
توام برو باشه حق داری پیشم نمونی
همونجوری که خودتو جا کردی با چرب زبونی
همونجوری که هرکی راحت وارد دلت میشه
خوب گوش کن صدای ارشاده پلی میشه
بوم بوم میکوبه توی ضبط ماشینش و
تو گریه میکنی و اون میپرسه چرا
چرا رد دادم مث بچه ها چرا
داره تیغ رگ سالمو میبره چرا
هر عوضی رسید باهات هر کاری کرد
هر عوضی رسید تورو دستمالی کرد
دروغ نگو که توام مثل من دردی داری نه
برو جلو آینه و بگو من یه هرجایی ام
برو غیافتو ببین چقدر شکسته شدی
گذشت اون روزا که میگفتم مثل دسته گلی
من خسته میکردم خودمو از صبح تا شب واست
تو تهش اومدی گفتی که خسته شدی
از من از منی که هدفم آینده ی تو بود
معروف نبود با صداش فقط خواننده ی تو بود
اینکه نتونی و کاری نکنی هنر نیست
اون میتونستو کاری نکرد پابند به تو بود
رفتی و عذابم شد نبودت
رفتی و نخواستی با هم بریم
ولی هر شب میای توی خوابم
چی کار کنم از خوابم بری
بودنت دردو نبودنتم یه دردیه که هیچوقت خوب نمیشه
رفتی و ندیدی خستگیمو ندیدی قلبم مونده پیشت
جای من آوردی اون کسیو که زیرم بود
جای تو نبودش هیچکسی به مرگ تو
من مث تو نبودم پشتت بگم هزارتا حرف
تا بهت برسم دوست دارم بگم به تو
تو خود خیانتی سنبل هزرگی
این روزا دستاتو گذاشتی تو دست کی
واست فرقی نداشت شب باشی پهلوی کی
فرقی نمیکنه تو بغل کی مست بشی
ذات تو خرابه منه ساده چه بیمارم
با اینکه بدی کردی اسمی ازت نمیارم
با اینکه بدی کردی پشتت کسی چیزی بگه
میزنم تو دهنش چونه واسش نمیزارم
ولی تو اینجوری نبودی میذاشتی بد بگه
از منی که پای تو وایسادمو دم نزدم
بدترین چیزارو دیدم از تو حرف نزدم
خیانت ازت دیدم رابطه بهم نزدم
دستتو گذاشتی رو هرکی که بود بدخواه من
با اینکه کسی نبود عاشق تو اندازه من
ولی تو بچه بودی عقل تو کامل نبود
دل تو وابسته بود یه درصدم عاشق نبود
تو میدی تاوانشو اگه ندی کفر میگم
به یاد شبایی که چشام واست پف میکرد
به یاد شبایی که گریه هام بود یواشکی
هرکی جای من بود رو صورتت تف میکرد
رفتی و عذابم شد نبودت
رفتی و نخواستی با هم بریم
ولی هر شب میای توی خوابم
چی کار کنم از خوابم بری
بودنت دردو نبودنتم یه دردیه که هیچوقت خوب نمیشه
رفتی و ندیدی خستگیمو ندیدی قلبم مونده پیشت
۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۱۰ نفر ۳۴۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه