فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ 100 درصد صد حسین تهی

متن آهنگ 100 درصد صد حسین تهی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

من دلم باور کرد، عشق تو رو آخر سر
من به تو وابستم، حواس تو هست اصلاً؟
میدونی قلبن، به دلت وصلم
اینو بدونو بفهمو، یادت بمونه تو لامصب
بدون هر جا که بری
بدون هر جوری بگی من باهات هستم
دیگه تنها نمیشمو جدا نمیشیم ما از هم
آره دستات تو دست من میمونه و من باهات مستم
باهات میمونم صد در صد

100 %

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید حسین تهی 100 درصد صد
تکست آهنگ 100 درصد صد حسن تهی
من دلم باور کرد، عشق تو رو آخر سر
من به تو وابستم، حواس تو هست اصلاً؟
میدونی قلبن، به دلت وصلم
اینو بدونو بفهمو، یادت بمونه تو لامصب
بدون هر جا که بری
بدون هر جوری بگی من باهات هستم
دیگه تنها نمیشمو جدا نمیشیم ما از هم
آره دستات تو دست من میمونه و من باهات مستم
باهات میمونم صد در صد
با تو میشه روی بقیه رو ضربدر زد
با تو کامله قلب من صد در صد
با تو میشه روی بقیه رو ضربدر زد
با تو کامله کاملم
خوبی از اون خوبایی
عاشقتم طولانی
این یه مسیر دو نفرست که
ما باهم تو راهیم
رفیق نیمه راه نمیشیم دیگه ما
نه نه نه
میمونیم همیشه جدا هم نمیشیم
نه نه نه
تو بخند عمر من
نذار که خودمو جلوی بقیه لو بدم
تو به من
میخوری جوری که همه ی حسودا قفلتن
بدون هر جا که بری
بدون هر جوری بگی من باهات هستم
دیگه تنها نمیشمو جدا نمیشیم ما از هم
آره دستات تو دست من میمونه و من باهات مستم
باهات میمونم صد در صد
با تو میشه روی بقیه رو ضربدر زد
با تو کامله قلب من صد در صد
با تو میشه روی بقیه رو ضربدر زد
با تو کاملم کاملا صد در صد

۸ آذر ۱۳۹۹ ۶۸۱ نفر ۸۷۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۲)

آیدا
آیدا در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۴۳ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

تهی

♡
در تاریخ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۷ در مورد این مطلب گفته: ()

آهنگ عالیه

حرف نداره

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه