فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ جدید عماد با نام پدر

متن و تکست آهنگ جدید عماد با نام پدر

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ پدر از عماد

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

 هنوزم درست مثل کوه پشتمی
چقدر زود زمونه تورو پیر کرد
جوونیت رو تو قاب عکس جا بذار
به چهر‌ات نگاه کن چه تغییر کرد
یه عمر واسه آینده پیش روم
گذشتی از آرامش زندگیت
ببین واسه من مثل عادت شده
تماشای موهای جو گندمیت
میخوام سایه‌ات رو سرم حس کنم
منو باز به آغوش گرمت ببر
به هرجایی رفتم دلم با تو بود
هنوزم یه دنیا غروری پدر
تو مثل درختی که برگ برگش رو
درست روبه روی چشام باد برد
تموم وجودت پر از درد بود
همه ریشه هات تو دل خاک مرد
بدون توی دنیا به جز عشق تو
من هیچ عشقی رو عشق نمی دونمش
تورو توی آغوش میگیرمت
ترک های دستات رو می بوسمش
میخوام سایه‌ات رو سرم حس کنم
منو باز به آغوش گرمت ببر
به هرجایی رفتم دلم با تو بود
هنوزم یه دنیا غروری پدر

۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ۲۲۵۵ نفر ۳۲۹۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

حسین
حسین در تاریخ ۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۲۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)

 آهنگ پدر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه