فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ سهیل کوشا با نام این روزها

متن و تکست آهنگ سهیل کوشا با نام این روزها

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ این روزها از سهیل کوشا

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

من به تو دل سپردم ولی اشتباه بود
آ تو دیگه یادتم نیست چه حسی بین ما بود
تو دیگه دوستم نداری این رو خوب میدونم
من خوش خیال هنوزم عاشقت می مونم
سخته اون که زندگیته تورو جا بزاره
حس کنی باهات غریبست یه عمره آزگاره
چشماش رو به روت ببنده ندونه کجایی
وای چقدر دلم گرفته تلخ بی وفایی
تو همیشه خنده دیدی تنها گریه کردم
نیستی که مثل قدیما دور تو بگردم
کاش میشد منو از حالت بی خبر نزاری
دلخوشی برام نمونده تو کجای کاری
این روزها همش دلگیرم فقط تنهایی شده تقدیرم
مهم نیست واست نباشم پیشت مهم نیست واست دارم میمیرم
این رسمش نبود عشق من تورو میخواستم نموندی پیشم
همش پاییزه غمم لبریزه نزار بارونی نزار ابری شم
تو همیشه خنده دیدی تنها گریه کردم
نیستی که مثل قدیما دور تو بگردم
کاش میشد منو از حالت بی خبر نزاری
دلخوشی برام نمونده تو کجای کاری

۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱۸ نفر ۱۲۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه