فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن کامل تمام آهنگ های آلبوم دوئل در آینه رضا یزدانی

متن کامل تمام آهنگ های آلبوم دوئل در آینه رضا یزدانی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.


متن آهنگ رادیو

یه شب سرد دی تو ماشینت تو صدامو شنیدی از رادیو
داشتم از گذشته میخوندم تو تم مورد علاقه ی تو
به عقب میکشوندمت با عشق به عقب تر به اولین دیدار
خاطره خاطره مرور میکردی همه چیزو تا آخرین دیوار
خاطره خاطره مرور میکردی رو به روت اتفاق بارون بود
اتفاقی جدا شدی از من اتفاقا برات آسون بود
برف پاک کن خداحافظی میکرد، مثل من با تو عشق با پاییز
مثله تو با صدای گیتارم مثل من با شبای رویا خیر
برف پاک کن خداحافظی میکرد دست تکون دادنم تداعی شد
تو دله اون هوای بارونی قطره قطره دلت هوایی شد
با یه گیتار کهنه که سیماش همه ی خاطراتتو حفظن
داشتم از گذشته میخوندم از یه احساس دور از تو و من
توی عصر شریکی پاییز همه ی پایتخت و گز کردیم
اونقدر عشق تو نگامون بود حال پاییزو هم عوض کردیم
ما چنارای خسته ی شهرو پره برگ و جوونه میدیدم
اونقدر عشق تو نگامون بود هیچی جز عاشقی نمیدیدیم
برف پاک کن خداحافظی میکرد مثل من با تو عشق با پاییز
مثله تو با صدای گیتارم مثل من با شبای رویا خیر
برف پاک کن خداحافظی میکرد دست تکون دادنم تداعی شد
تو دله اون هوای بارونی قطره قطره دلت هوایی شد


متن آهنگ تاریخ تکراری

لبخند تو اسطوره میسازه تو یه آوانگاردی تو این دوران
یه تابلوی نقاشی چشمات مثل مونالیزایی اما تو تهران
با خنده هات دنیام عوض میشه رو این تنم با گریه دست داد
تحریف نمیشه با تو تاریخم ،شبیه آشیلم توی رویات
وقتی نباشی اسیرم تو اردوگاه کار اجباری
فکر فرار از آشوییتم فرار از این تاریخ تکراری
یه روز میبینمت هر جا که باشی نجیب زاده ی آریایی
مثل میترا با بی مهری میجنگی تو یه آرماگدونی انتظاری
بیادم باش تو این بوران نفرت تو شهری که به آلزایمر دچاره
تو روزایی که عشق مصلوب میشه مسیحای دروغی بیشماره
وقتی نباشی اسیرم تو اردوگاه کار اجباری
فکر فرار از آشوییتم فرار از این تاریخ تکراری
وقتی نباشی اسیرم تو اردوگاه کار اجباری
فکر فرار از آشوییتم فرار از این تاریخ تکراری
وقتی نباشی اسیرم تو اردوگاه کار اجباری
فکر فرار از آشوییتم فرار از این تاریخ تکراری


متن آهنگ بی غروب

خورشید و بیخیال تو بی غروب باش
همیشه عاشقم همیشه خوب باش
تو فصل های تو غیر از بهار نیست
جز تو ستاره ای دنباله دار نیست
از دست های تو پل میزنم به شهر
هیچ وقت قبل خواب نشمر منو به قهر
بارونیه هوا تو فکر پرسه باش
از چتر دلخوری منو ببر بجاش
خورشید و بیخیال ،تو بی غروب باش
همیشه عاشقم همیشه خوب باش
تو فصل های تو غیر از بهار نیست
جز تو ستاره ای دنباله دار نیست
تو گریه میکنی سدهارو پرکنی
لبخند میزنی منو ترور کنی
من اسکیمو شدم آغوش تو کجاست
آغوش تو فقط رو خط استواست
خورشید و بیخیال تو بی غروب باش
همیشه عاشقم همیشه خوب باش
تو فصل های تو غیر از بهار نیست
جز تو ستاره ای دنباله دار نیست خورشید و بیخیال


متن آهنگ تونل کندوان نگاه تو

خبر بسته بودن جاده از کرج سمت جاده ی چالوس
سبقت یک سمند نقره ای از، خودروی کنترلِ نامحسوس
تونل کندوان نگاه توئه که منو میبره به قعر دلت
از همین راه پر خطر منو به، شهر تو میرسونه این اتوبوس
زندگی بی تو کوچه هر روزست تو خودش درد و رنج و غم داره
میشه لای موهای تو گم شد بس که موهات پیچو خم داره
میشه از چشمای تو افتاد میشه مرگو به تارو موی تو بست
آخه موهات ارتفاعی مثل دره های هزار کن داره
باز پُک میزنم به سیگارم تو ذهنم پر از مه و دوده
سنگ ها راه جادرو بستن رادیو گفت جاده مسدوده
آه امشب سیاه بیشه و من ،حال و روزی شبیه هم داریم
تو نباشی هوای هردوی ما سرد و بارونیو مه آلوده
دل من یک قرار طولانی با تو در بین راه میخواهد
پشت فرمان بخواب راننده مرگ یک اشتباه میخواهد
پشت یه کوه کوه میمونه پشت یک مرد خسته دل یک زن
هی نگو مثل کوه محکم باش کوه هم تکیه گاه میخواهد
عشق یعنی بدون تو رفتن عشق یعنی هزار و یک افسوس
عشق یک جاده خطرناکه جاده ای مثل جاده ی چالوس تونل کندوان نگاه توئه


متن آهنگ میترسم از خودم

یه ترسم از خودم که توی آینه هاشور میزنه منو فکرامو
میخندمو شبیه خودم نیستم تکرار میکنه یکی حرفامو
سردرگمم نگاه تو گم کردم این خونه جای سقف پره دیواره
من پرت میشم از لبه ی کابوس هذیون هایی که واقعیت داره
روزای تو بدون منم خوبه روزای ،من بدون چشات مبهم
لااقل بذار به خواب تو پام وا شه لااقل بذار از شب تو رد شم
این عکس لعنتیه چشات اینجاست ،خون تو چشام دویده و تب دارم
ترس نداشتنت توی رگهامه از عشقی که تموم بشه بیزارم
جایی برای من تو خیالت نیست حس منه که حالتو بد کرده
دنیای تو شبیه خودت زیباست دنیای من شبیه خودم سرده
روزای تو بدون منم خوبه روزای من بدون چشات مبهم
لااقل بذار به خواب تو پام وا شه لااقل بذار از شب تو رد شم


متن آهنگ برزخ

تو جا زدی تو عشق و من تنهام
باید تمام راهو برگردم
تو از گذشته خاطره داری
من با گذشته زندگی کردم
تنها تر از آغاز این برزخ
تنها تر از وقتی شروع کردیم
پایان این رابطه غمگین بود
ما اشتباهی آرزو کردیم
از وقتی فهمیدم ،کم آوردی
بغضم شکستو عشق یادم رفت
دلتنگی دنیای منو پر کرد
دلخوشیامو مفت دادم رفت
دلواپس تنهاییام بودی
این مشکلو با اشک حل کردم
آغوش خالیم خونرو ترسوند
خاطره هامو جات بغل کردم
تو جا زدی تو عشق و من تنهام
باید تمام راهو برگردم
تو از گذشته خاطره داری
من با گذشته زندگی کردم
تنها تر از آغاز این برزخ
تنها تر از وقتی شروع کردیم
پایان این رابطه غمگین بود
ما اشتباهی آرزو کردیم


متن آهنگ تحریف تاریخ

از روزی که به عشق برخوردم قاعده ی بازی بهم خورده
به سادگی قابل تحریفه تاریخی که بی تو رقم خورده
تبلارو بی فاصله میکوبن مغزم پر از زنجیر زن میشه
شهری که دور از تو عزاداره آماده ی مشکی شدن میشه
دنیای من بی تو یه روزنامس لبریز از آگهی ترحیم
ححالم بدون تو مثل حال سربازا میشه موقع تقسیم
از اولشم مطمئن بودم تو هیچی از من نمیدونی
رو هرچی دارم شرط میبندم ،که چیزی از باختن نمیدونی
بی تو مثل پل هایی هستم که از داشتن رود خونه محرومن
زاینده رودی که نخشکیده با رفتنت جاری شده تو من
اشکامو قطره قطره میشمارم این گریه ها آغاز باتلاقه
آغوشم از بس خالیه سرده پیشونیم از بس فکرتم داغه
از روزی که به عشق برخوردم قاعده ی بازی بهم خورده
به سادگی قابل تحریفه تاریخی که بی تو رقم خورده

۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰۵۴ نفر ۲۶۵۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه