فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سریال ستایش 3 شهاب مظفری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سریال ستایش 3 شهاب مظفری

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین تیتراژ پایانی

من برم هیشکی تنها نمیشه
بغضِ ابری برام وا نمیشه
طفلکی مادرم بعدِ من حتماً افسرده میشه
کاش میشد اینو لااقل بدونی
موندم اونجا که تنها نمونی
عاشقم واقعا نه از این عشقای یه قرونی
زندگیم عین دریایِ بی آب

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهاب مظفری ستایش 3

من برم هیشکی تنها نمیشه

بغضِ ابری برام وا نمیشه

طفلکی مادرم بعدِ من حتماً افسرده میشه

کاش میشد اینو لااقل بدونی

موندم اونجا که تنها نمونی

عاشقم واقعا نه از این عشقای یه قرونی

زندگیم عین دریایِ بی آب

من همش راه میرم بی تو توو خواب

مثلِ یک کوریم که

عصاشو داده به دستِ یه کرمِ شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که

رو تنم جای چنگالِ گرگه

پا گذاشتن رو قلبم که له شم

ما کوچیکا خدامون بزرگه

من برم هیشکی تنها نمیشه

بغضِ ابری برام وا نمیشه

طفلکی مادرم بعدِ من …

بچگیم توپِ چهل تیکه بودم

تهِ اون کوچه تاریکِ بودم

خیلی سالا گذشت تا دلم ریشه زد توو وجودم

خیلی سالا رو یادم نمونده

دورمم خیلی آدم نمونده

من هنوز حرف دارم با چشات

درد و دل کم نمونده

زندگیم عین دریایِ بی آب

من همش راه میرم بی تو توو خواب

مثلِ یک کوریم که

عصاشو داده به دستِ یه کرمِ شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که

رو تنم جای چنگالِ گرگه

پا گذاشتن رو قلبم که له شم

ما کوچیکا خدامون بزرگه

من برم هیشکی تنها نمیشه

کدها بزودی درج خواهد شد.
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۵۲۳۶ نفر ۲۴۵۰۶ بازدید
دسته: کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,
نظرات
نظرات (۴)

پانیذ
پانیذ در تاریخ ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۶:۴۴ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام میشه کد رو بذارید آهنگ عاااالیه

میلاد
میلاد در تاریخ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۲ در مورد این مطلب گفته: ()

خواهشان کدشو بزارید خیلی آهنگش قشنگ بخدا دیونه شدیم کدآهنگشو بزارید

مسعود
مسعود در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام

الان چند ماه از پخش سریال ستایش گذشته چرا کداهنگ پشواز ستایش3 پخش نمیشه

علی
علی در تاریخ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()

کد چیه؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه