فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

کد پیشواز همراه اول سریال بچه مهندس 3 احسان خواجه امیری

کد پیشواز همراه اول سریال بچه مهندس 3 احسان خواجه امیری

کد آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری با پخش آنلاین ویژه ماه رمضان

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

تیتراژ پایانی سریال بچه مهندس 3 سه


کد آهنگ پیشواز - کد پیشواز همراه اول بچه مهندس 3

تمام کدهای پیشواز همراه اول

ارسال به صورت پیامک به 8989 برای سیم کارت همراه اول
کد بزودی منتشر خواهد شد.
متن آهنگ :
از اون روزی که تنهامون گذاشتی
من از این خونه بیرونم نمیرم
تو دلواپس دلتنگیم نباش من
به دنیا اومدم عاشق بمیرم
چرا باید از احساسی که دارم
چرا باید از عشقت خسته باشم
تا گریه میکنی گریم میگیره
به دنیا اومدم وابسته باشم
با اینکه دست من خالیه حالا
با عشقت هرچی که میخوام دارم
توی بیداری از من دوری اما
تورو هر شب توی رویام دارم
با اینکه دست من خالیه حالا
با عشقت هرچی که میخوام دارم
توی بیداری از من دوری اما
تورو هر شب توی رویام دارم
چشاتو هرجای دنیا ببندی
هوا تو خونه ی من سرد میشه
همون چیزی که دور از تو محاله
تو باشی بی برو برگرد میشه
از اون روزی که تنهامون گذاشتی
من از این خونه بیرونم نمیرم
تو دلواپس دلتنگیم نباش من
به دنیا اومدم عاشق بمیرم
با اینکه دست من خالیه حالا
با عشقت هرچی که میخوام دارم
توی بیداری از من دوری اما
تورو هر شب توی رویام دارم
با اینکه دست من خالیه حالا
با عشقت هرچی که میخوام دارم
توی بیداری از من دوری اما
تورو هر شب توی رویام دارم
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱۸۵۹ نفر ۱۸۴۷۰ بازدید
دسته: کد آوای انتظار همراه اول ,
نظرات
نظرات (۲)

عباس
عباس در تاریخ ۰۲ دی ۰۰ ، ۱۰:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام. یه کد آهنگ ساختن اینقدر سخته واقعا که

محمد
محمد در تاریخ ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۱۷ در مورد این مطلب گفته: ()

لطفا کدپیشواز بچه مهندس ۳ رو بزارین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه