فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ الله امیر تتلو

متن آهنگ الله امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

الله اکبر
واسه ی سفید شدن
یه وقتایی باید همه ی رنگات بریزن
مثال بزنم؟ آها
واسه الماس شدن باید یه وقتایی
انقد تحتِ فشار باشی که پشمات بریزن
هر روز یه شَر منتظرمه
شهر پُره از مفت بر کَنه
هر کی میاد محرز یه عنه

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو الله
تکست آهنگ الله امیر تتلو
الله اکبر
واسه ی سفید شدن
یه وقتایی باید همه ی رنگات بریزن
مثال بزنم؟ آها
واسه الماس شدن باید یه وقتایی
انقد تحتِ فشار باشی که پشمات بریزن
[ورس یک]
هر روز یه شَر منتظرمه
شهر پُره از مفت بر کَنه
هر کی میاد محرز یه عنه
که میخواد یه ضربه ی محکم بزنه
یه * کردم همه جا صحبتِ منه
چرا * دادی بهم خب اگه بده
عه استغفرالله ببخشید
پرسیدم چون شده معضل همه
الله پس بهشت کدومه
چرا هر چی که دادی بده
الله چرا اسمتو وسطِ
پرچمِ قاتل آزادی زده
الله چرا دختر مردُم
مُرد با دستا پدرش
الله چرا گنده ی مملکت
حقِ ما رو پس داد پسرش
[کورس]
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
[بریج]
خلاصه واسه رسیدن به هر چیزی
باید یه ب*ایی بدی دیگه
باز مثال بزنم؟ اوکی
مثلاً واسه درخت شدن
باید یه وقتایی پاییز شه و همه برگات بریزن
حالا مثالو ولش کن
بحث اصاً سرِ اینکه چی میشه نیست
بحث سرِ اینه که چرا
بحث سرِ اینه که چرا
[ورس دو]
چرا دنیا زنه ولی زمین *
چرا تهش پیری و زمین گیریه
چرا، هر چی میدی یه چیزی میخوای
چرا موفقیت به همین دیریه
چرا تا خون توو شیشه نکنی
سنگ رو سنگ بند نمیشه
چرا تو تنها خدایی و خفن
همه شدن بنده پیشت
چرا هر کی خوبه رنده میشه
چرا همه میزنن با خنده نیشت
چرتا بعدِ اینهمه سگ دو فقط
تنم پُر خستگیشه
بگو مگه چقد میجوشه یه چشمه
که دائم مَردُم تووشو پُر گل کنن
من از همه حتی از الله
که خودش بُته دلخورم
من اصاً دلم میخواد
بکِشم فحشو عشق کنم
این چه جور حدائیه که نه میفهمه منو
نه میشه باهاش خوش و بِش کنم
[کورس]
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
[بریج]
تا حالا به پیله ی پروانه از دور نگاه کردی؟
یه چیزِ پنبه ای سفیدِ بانمکه
اما کرمه تا اون توو از تنهایی و تاریکی جِر نخر
پروانه نمیشه
پس دیدی؟
یه سری چیزا از بیرون سفیده
از دورن سیاه
[ورس سه]
من شباهت دارم به پروانه کلاً
انقد دورش هم میچرخم که
آتیش میپیچه به پَر پای خودم
با بالِ ضعیف پیِ پروازِ بلند
زیرِ سوزن درد کشیدم
که رو بدنم دارم طرحای پُر رنگ
یه هنرمندم اما بی رحم و خطرناک
عینِ طراحِ تفنگ
تا از تیغ گذشتم پاره شدم
خوار شدم که بمونم پایِ گلم
گرچه میدونم که یه مشت الاف گوهن
ولی ضربه میزد بهم حرفای دورم
الله منو با اینا آفرید
یعنی، منو آف کرد اینا رو رید
والله دلِ من دنبالِ مریم بود
یه یهو مینا رو دید
والله نمیشه با یکی باشی
همه توو هم میلولن
کرونا اومد دیگه واسه چی لاشی
همه که خونه ان بی پولن
فقر عشقتو زوری میگیره
یکیو داشتی باهاش قهری اونم
عاقل اینجا زودی میمیره
جدی داشی همه توو شهر دیوونه ان
[کورس]
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
الله من یه کم عرق خوردم
الله امشبو العفو، العفو
الله ساقی چرا گوشیش خاموشه
الله برسون علف، علف
[اوترو]
و اما میمیونه یه عالمه چراهای دیگه
باز مثال بزنم؟
مثلا چرا همه چیزای خوب بد مزه ان و
چیزای بد خوشمزه؟
یا مثلاً چرا تتو درد داره
چرا مثلاً یه کار نکردی
هم خوشمون بیاد هم موفق شیم
چرا؟ چرا چه مرگته
مشکلت چیه با من
بهمنه رو بندا – 1228
چی گفتم

۹ مهر ۱۳۹۹ ۲۷۹۷۹ نفر ۳۳۸۰۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱۰)

آقا نیما
آقا نیما در تاریخ ۰۳ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ()

کد کجاس

محمدشهریاری
محمدشهریاری در تاریخ ۰۸ دی ۰۰ ، ۱۴:۱۶ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی 

ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۰۷ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۳۹ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی

امیر محمد حاجی زاده
امیر محمد حاجی زاده در تاریخ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۴۵ در مورد این مطلب گفته: ()

 

سلام

 

امیر حسین
امیر حسین در تاریخ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۲۳ در مورد این مطلب گفته: ()

کد پیشواز 

 

پدرام
پدرام در تاریخ ۰۲ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۵۳ در مورد این مطلب گفته: ()

ماهان

پدرام
پدرام در تاریخ ۰۲ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

ماهان

علیرضا
علیرضا در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۳۹ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی

حمید
حمید در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۱۸ در مورد این مطلب گفته: ()

کد اهنگ 

مازیار
مازیار در تاریخ ۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۲ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

اهنگ پیشواز تتلو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه