فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دیدی امیر تتلو

متن آهنگ دیدی امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

آآ ، یک یک دو دو هشت
شب ها رو اکثراً میخوابن
اما فهمیدم وَر نمیداره استراحت
اینه که من شب ها رو یاد میگیرم
دیدی، چه خوب نبودنت رو یاد گرفتم
دیدی؟

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو دیدی
تکست آهنگ دیدی امیر تتلو
آآ ، یک یک دو دو هشت
شب ها رو اکثراً میخوابن
اما فهمیدم وَر نمیداره استراحت
اینه که من شب ها رو یاد میگیرم
دیدی، چه خوب نبودنت رو یاد گرفتم
دیدی؟
[ورس یک]
شب هایی که بی تو گذشت
مُردن رو یاد من دادن توو هر نفس
بی تو اتاقِ من جهنمه
و این خونه هم قفس
اصلاً روحم خستست
اه ، روز هایی که بی تو بودم
خرد شدن رو یادم دادن
دور شدم از آدم مادم
دیدی چقدر زمونهه بد شد بی تو باز هم با من
دیدی که تو نبودی اندازم واقعاً
[کورس]
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
[ورس دو]
دیدی چطور خوبی هات، وظیفت شد
چطور از دو تا مشت هات خون میاد
دیدی جا سیکن هام رو رو در
کجاست اون که واست جون میداد
دیدی عقده و کمبود و حرص و شهوتو تووم زیاد
دیگه فقط بگو * و * بیاد
ول خب هیشکی تو نمیشه
قشنگیه رفاقت اصلاً، به همین کهنگیشه
دیدی چطور قشنگی هامون
شدن همه دفرمه پیشت
باز باید لباس های دوتامون
از روی تنهایی سگ و گربه ای شه
بمولا تریلی بزنه به یکی
دلش انقدر غُر نمیشه
هی بریدیم اون هم دوخت
حیف انقدره واسش گذاشتم
آره تا گذاشت و رفت * سوخت
دیدی هنوز خوبم از بیرون ها
ولی از توو من سوخت
توو این دنیا یه دلخوشی داشتیم
که شدش اون هم کوفت
رفتش انگار یهو همه غم دنیا
گرفت روو من اوف
هی تنم گُر میگیره، نفسم بالا نمیاد
مغزم از کار افتاده انگار
حتی همه عکس های ما دوتا
اکثراً تار افتاده نگاه
دیدی
[کورس]
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
[ورس سه]
دیدی قلب من رو جر داده این دوری
دیدی اشک های قلمبه به این شوری
دیدی دیگه فقط کابوس میمونی
دیدی بی من یه بی ناموس میزونی
دیدی از هر چی تَرسیدی سرت اومد
دیدی پخش شده عکس های بدت اونقدر
که عادی شدی حتی واسه بقال در خونت
شدی یه شهر دلگیر و همش دعوا سر کوچت
دیدی … ها؟
[کورس]
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقدر خالیه جات اینجا پهلو من
دیدی صورت من چقدر شکسته
چه بغض های غریبی توو گلومن
متن آهنگ امیر تتلو به نام دیدی

۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱۸۰۸ نفر ۲۵۴۷۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۸)

مهنا فرجی
مهنا فرجی در تاریخ ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۶ در مورد این مطلب گفته: ()

دتدودرااملزب

حصین شجیرات
حصین شجیرات در تاریخ ۱۴ شهریور ۰۱ ، ۰۸:۵۷ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام 

شهریار
شهریار در تاریخ ۰۶ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۰۵ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

دیدی از امیر تتلو

پوففف
پوففف در تاریخ ۰۳ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۰۶ در مورد این مطلب گفته: ()

اخع پدصگ کد پیشواز کدوم گوریه پ🗿

دلارام
دلارام در تاریخ ۱۱ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۴۳ در مورد این مطلب گفته: ()

یایمسوسحیدیحیدسحیدسحیدیخی

علیرضا
علیرضا در تاریخ ۲۶ آبان ۰۰ ، ۱۶:۱۲ در مورد این مطلب گفته: ()

آهنگ دیدی امیر تتلو

ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۱۳ مهر ۰۰ ، ۱۴:۰۱ در مورد این مطلب گفته: ()

11228

اترس شاهین
اترس شاهین در تاریخ ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۵۳ در مورد این مطلب گفته: ()

کد پیشوازش کو پس 😐💔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه