فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ باتو 2 امیر تتلو

متن آهنگ باتو 2 امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

با تو انگار خدا هست، هوا هست
تو نیستی همه چی نیست و شد
من به شما وصل
با تو بالام شدم از عطرِ شما مست
با تو انگار که خدا هست
بعضی وقتا برا ایمن نگه داشتنِ چیزی که دوسِش داری
باید از صفت های شیطانیت استفاده کنی
یعنی چی؟
یعنی باید به وقتش مول بازی رو بلد باشی

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو با تو 2
تکست آهنگ باتو 2 دو امیرتتلو
با تو انگار خدا هست، هوا هست
تو نیستی همه چی نیست و شد
من به شما وصل
با تو بالام شدم از عطرِ شما مست
با تو انگار که خدا هست
بعضی وقتا برا ایمن نگه داشتنِ چیزی که دوسِش داری
باید از صفت های شیطانیت استفاده کنی
یعنی چی؟
یعنی باید به وقتش مول بازی رو بلد باشی
[ورس یک]
سرِ من گرم نشد، بعدِ این همه الکل
این پیکا رو پس کی زد؟ ها؟ چِرز مِن
آخه من با تو حواس جمعم
با تو که باشم، شیطانو درس میدم
بهتر از تو ندیدم اینهمه زدم دور
هی خوار و خس دیدم ، اَه شت مِن
آره من عشقو به این کره ی خاکی بزرگ
هی با تو پس میدم
با تو من دلم میخوادش توو همین خونه بمیرم
دای مِن
تو فقط باش و بمون به غیرِ تو به شیرم
(شیر بابا شیر)
با تو آهنگم قشنگه من اصاً هرجوری میخونم
با تو من بالای بالام و اصاً بدجوری میزونم
[کورس]
نعشه ی خدائی ام با تو
مهم نی کجا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو
نعشه ی خدائی ام با تو
مهم نی کجا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو
[بریج]
یه وقتایی هم بحثِ نیازه و تو
بزرگترین نیازِ منی عزیزم
از طبیعت سپاسگذارم به خاطر وجودت
مرسی که هستی
[ورس دو]
یه مزه دیگه داره، آره لب های فرشته
وسط سینه های تو، سرم لای بهشته
با تو توو این دلِ داغون، قشنگ جایِ یه عشقه
یه سری چیزا رو هم روم نشد که بگم
بیا توو این نامه نوشته، یه مِن
صبح خوبه اگه توو بغلم وا کنی چشماتو
شب آروم و فانتزی و کارتونیه با تو
با تو خوبم و نباشی خب میشم زود پیر منم
با تو یه جوری میشم اوه، دست بکن توو پیرهنم
با تو خوبم و نباشی شروع میشه به همه توپیدنم
آره با تو کِیفم کوکه ، تریپای توپ میزنم
به غیرِ تو به نظرم ، همه یه کم شوت میزنن
جلو تو همه کم میارن ، سوت میزنن
[کورس]
نعشه ی خدائی ام با تو
تا پیشِ خدا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو
نعشه ی خدائی ام با تو
تا پیشِ خدا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو
[بریج]
بله، واسه ایمن نگه داشتنِ عزیزت
حتی از تیرگیات استفاده کن
سیاهیا بخشی از راهِ بزرگن
ازشون نترس، وسطشون سبز شو
“د” ، دونه رو تا نکنی توو عمق خاک توو تاریکی
“ج” ، جوونه نمیزنه
“پ” پس ببین یه سری چیزا از بیرون سیاهه
از درون سبز
[ورس سه]
بغلم کن که من از مردُم و این جامعه طَرد شدم
بغلم کن که بدونِ هاله ی آبیِ تو زرد شدم
بغلم کن که منم توو بغلِ تو پُر از رمز بشم
بغلم کن که منم توو عمق و گرمای تنت سبز بشم
بغلم که من از سیاهیا سرد شدم، تیره شدم
بغلم کن که دیگه خسته شدم، بس که به در خیره شدم
بذار با تو ترسِ من بره و منقرض بشه، نسلش هم
بغلم کن که منم با تو به روحِ زمین وصل بشم
[کورس]
نعشه ی خدائی ام با تو
مهم نی کجا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو
نعشه ی خدائی ام با تو
مهم نی کجا میرم با تو
میگن که خدایی در کار نیست
آره خب خدامی اما تو

۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹۰۲۹ نفر ۲۲۹۰۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۷)

Tataliti
Tataliti در تاریخ ۰۶ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۲۴ در مورد این مطلب گفته: ()

کو کد 

فاطمه
فاطمه در تاریخ ۲۵ اسفند ۰۰ ، ۱۸:۳۰ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

سلام خداحافظ۱۲۸۳

😑
😑 در تاریخ ۱۱ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۰۷ در مورد این مطلب گفته: ()

وقتی کد پیشوازشو ندارید مریضید ادمو میفرستید تو سایت

محمد
محمد در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۳۳ در مورد این مطلب گفته: ()

کد نداره اصلا

رحمان
رحمان در تاریخ ۰۳ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۴ در مورد این مطلب گفته: ()

این اهنگ رو خیلی دوست دارم ممنون داش تتلو

حقو ولش ادب فداش😘😘😘

امیر حسین باقری
امیر حسین باقری در تاریخ ۲۹ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۰۳ در مورد این مطلب گفته: ()

.

امیرحسین
امیرحسین در تاریخ ۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۱ در مورد این مطلب گفته: ()

تتلو باتو۲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه