فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ گشتم سیناب

متن آهنگ گشتم سیناب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دنبال خاطراتت گشتم
نمیتونستم حرفاتو بفهمم
صدای قلبتو هر شب
اومد به خواب من رفت
دلتنگ تو هستم
روزی که بودی نتونستم بفهمم
عمیق حرفام قلبا
یه روزم نیس به یادت بخندم
گفتم بمون اینجا حالمو عوض کن
نه که بری از پیشم آخر با تنفر

آلبوم خاص

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید سیناب گشتم
تکست آهنگ گشتم سیناب
دنبال خاطراتت گشتم
نمیتونستم حرفاتو بفهمم
صدای قلبتو هر شب
اومد به خواب من رفت
دلتنگ تو هستم
روزی که بودی نتونستم بفهمم
عمیق حرفام قلبا
یه روزم نیس به یادت بخندم
[ورس یک]
گفتم بمون اینجا حالمو عوض کن
نه که بری از پیشم آخر با تنفر
حالا من نیستم جا منو بغل کن
رُند ببین تنهایی ساعتو همش دو
داری ازم تا چقدر توقع
تا کجا بگم، عاشقم فقط تو
ساده تر از من، یا ساده تر از تو
همینجا برگه زندگیمون کامل ورق خورد
چشاتو یادمه خیس الان خوب اره
چقدر گفتی بهم بشم خیره برا سوالت
زندگیه چیده برام دو راه که
برگرذم پیشت یا برم من رو به فردا دوباره
میدونی میخوام خوب شه الان تو حالت
حالا که دستامو نداری مودت الان کجائه
میخوای باشم من خونه شبا کنارت
ولی تو راهی که رفتم کوچه برام یه راهه
[کورس]
دنبال خاطراتت گشتم
نمیتونستم حرفاتو بفهمم
صدای قلبتو هر شب
اومد به خواب من رفت
دلتنگ تو هستم
روزی که بودی نتونستم بفهمم
عمیق حرفام قلبا
یه روزم نیس به یادت بخندم

۷ مهر ۱۴۰۰ ۸۶۹ نفر ۹۸۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه