فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ از عشق تو شهاب مظفری

متن آهنگ از عشق تو شهاب مظفری
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

تو دریای شبِ موهات غرقم کن
کی میتونه به جز تو برمودا باشه
نمیخوام قایق سوراخ دنیامون
کنار زرق و برق کشتیا باشه
از اینم میشه دورافتاده تر باشیم
تمام عمرمون ساحل جهنم بود
زیادی بیخیالِ هردومون بودی
زیادی عاشقت بودم ولی کم بود
از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید شهاب مظفری از عشق تو
تکست آهنگ از عشق تو شهاب مظفری
تو دریای شبِ موهات غرقم کن
کی میتونه به جز تو برمودا باشه
نمیخوام قایق سوراخ دنیامون
کنار زرق و برق کشتیا باشه
از اینم میشه دورافتاده تر باشیم
تمام عمرمون ساحل جهنم بود
زیادی بیخیالِ هردومون بودی
زیادی عاشقت بودم ولی کم بود
از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام
یه کم طوفان بزن تو صورت خوابم
من از آرامش چشمات میترسم
نگو چیز عجیبی که نمیفهمم
همین جوریشم از حرفات میترسم
بزن پارومو بشکن توی اقیانوس
از اون زخمای کاری که تهش مرگه
منو محکوم عمق اشتباهم کن
از اون حکمای داری که تهش مرگه
از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم
اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام

۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۸۲۳ نفر ۱۲۱۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه