فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ باقر امیر تتلو

متن آهنگ باقر امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

باز ما موندیم و * باقر
آقا این خونه خرید (122)
اون ده تا ماشین خرید
(آقا توو این آهنگ فحش نده)
ما موندیم و * باقر

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو باقر
تکست آهنگ باقر امیر تتلو
باز ما موندیم و * باقر
آقا این خونه خرید (122)
اون ده تا ماشین خرید
(آقا توو این آهنگ فحش نده)
ما موندیم و * باقر
(فحش نده چیه ، ما فحش نمیدیم)
بگو کشتیِ ما به چی خورد
که خورده همه خاطره ها جِر
هر کی از ما یه چی بُرد
ما موندیم و * باقر
هر دفعه توو جمع یکی مُرد
ما بودیم حاضرِ حاضر
همه یکی پلنگ یکی گُرگ
ما هم که * باقر
(آقا این چه حرفیه
، سلطان خودتی شیر خرته)
تا یه داستانِ بد تموم شد
شروع شد تازه یه پازل
ما موندیم و یه زخمِ سر باز
یه مُهرِ تازه ی باطل
با یه چهره ی غلط انداز
یه هنرِ تازه یِ نادر
بازم شدیم آدم بده
باز موندیم و * باقر
(آقا مگه میشه من * این داوری عه)
(به به ساکسیفونو)
سرم گیج میره از این آدما غُصه دارم
چقد دور و برم دوستای * دارم
چقد مور و ملخ
مار و وزق پُره دورم
چقد زِر پشتمه از * نخورده پُرم
طرف توو دهاتشون میشد سوارِ قاطر
حالا سوارِ بنزه ، ما چی؟ * باقر
(حاجی این باز صبح ماشینو برداشت برد
ما موندیم و * باقر)
طرف بیزنس کلاسه ، قیافه هری پاتر
ما با رخ بروسلی ، ولی * باقر
(آقا شکست نفسی میکنی ، شما بروسلی مایی)
(آقا این میلیونی شد ، اون میلیونی شد
این اصاً شد ده میلیون
، مالِ ما رو بستن
ما موندیم و * باقر
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام باقر با لینک مستقیم

، مگه میشه من * داوری)
آآآ ، من از همه چیز
زدم ، همه قانونا رو شکستم
هرچی بدوئم هم کمه
، حق داری نباشی اصلاً
منم خیلی * بودم ،
که تا اینجا رو هستم
اینا چهارتا مارمولکن ولی
سه تا نینجا رو عکسن
همه دروغ همه مست
، همه انتر و بزدل
ولی فیلتر میلتر میکنه همه رو خوشگل
یارو گنده ی مملکتش ، کلی خفنو کشته
خُب به اینا پول
بدی هم میخرن همه *
همه * باقر ،
اعتماد به نفس ولی تهش
یارو قبولش نداره حتی زنِ سلیطه ‌ش
***
رو صد گرم جنس
پره دزدِ سالم ، پره معتاده مهندس
حق بده بشم فس
وسطِ این اجتماع آدم نی که تو دسترس
همین الانش من کوهِ نورم
وقتی همه تانکِ *
حتی بچه بودم گَنگم بالا بود
فانتزیم این بود بانک بزنم
تقریبا دوازه سالم بود
نشون دادم * به ننم
زدم ییرون از خونه‌مون
مالیده شد خاک به تنم
اونجا که درس میخوندی
، ما رو درش شاشیدیم
شما از * خوردی ما رو سرش پاشیدیم
(آقا ولی دخترا همه ما رو میخوان ها
شما موندی و * باقر)
اونجا که بحثِ * ولی ما تووی دیدیم
شما * باقر وقتی ما تووی رینگیم
(ببین مردُم همه از ما میگن
فکر کنم شما موندی و * باقر)
خلاص ، آقا میگم خلاص
داداش ، خلاصه خلاص آقا خلاص

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵۰۵ نفر ۱۷۹۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

پارمیدا
پارمیدا در تاریخ ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۵۰ در مورد این مطلب گفته: ()

مال من باش 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه