فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ بذار تو حال خودم باشم 2 دو امیر تتلو

متن آهنگ بذار تو حال خودم باشم 2 دو امیر تتلو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

دیدی یه وقتایی وارد یه جایی میشی
حس میکنی قبلاً اونجا بودی
قبلاً اونجا رو دیدی
یا مثلا یکیو برا بارِ اول میبینی
حس میکنی از قبل میشناسیش
یا میتونی دوسش داشته باشی
بله منم دیدم
ولی خب این حسِ توئه
ممکنه اون آدمه اصاً تو رو نشناسه و
ازت خوشش نیا
یا مثلاً اون جائه برا تو خوب نباشه

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید امیر تتلو بذار تو حال خودم باشم 2 دو
تکست آهنگ بذار توو حال خودم باشم 2 دو امیر تتلو
دیدی یه وقتایی وارد یه جایی میشی
حس میکنی قبلاً اونجا بودی
قبلاً اونجا رو دیدی
یا مثلا یکیو برا بارِ اول میبینی
حس میکنی از قبل میشناسیش
یا میتونی دوسش داشته باشی
بله منم دیدم
ولی خب این حسِ توئه
ممکنه اون آدمه اصاً تو رو نشناسه و
ازت خوشش نیا
یا مثلاً اون جائه برا تو خوب نباشه
پس ببین یه سری چیزا از بیرون سفیده
از درون سیاه
[ورس یک]
آره من با تو گرفتم از طبیعت انگاری یه کادو رو
منم پیشِ تو حس کردمش اون دژاوو رو
منم درسته خواستم از خدا یه جا تو رو
ولی با همه این حرفا بازم بذار برو
بذار توو حال خودم باشم برو از منِ خسته
اصلاً هم فاصلتو کَم نکنش
برو اعتنا نکن قلبمو بهش
زدن انگار هر چی جمع کردمو چشم
[کورس]
بذار تتوو حالِ خودم باشم
حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
بذار تتوو حالِ خودم باشم
من حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
[بریج]
آدمایی که دل کَندنو بلد نیستن
معتادا و، قاتلا و دزدا رو بوجود میارن و
آدمایی که دل کندنو بلدن، قهرمانا رو میسازن
پس ببین، دل کندنو یاد بگیر
[ورس دو]
بذار توو حالِ خودم باشم
منو هُل بده از بالای بالکن تووی مغزت
توو بیخیالِ اینو اتاقِ من شو
برو رو کاناپه حال کن جون جدت
بذار توو حال خودم باشم
من از دنیا پُره قلبم ، خودِ دردم
برو از من یه کمی دور شو
که من تو رو هم پُرت کردم
[بریج]
خب میگفتم
بله، دل کندن از هر چیزی و هر کسی رو یاد بگیر
چون فقط اینجوریه که میتونی بخشنده باشی و
تا بخشنده نباشی شبیهِ خدا نیستی
ببین تا از چیزی دل نکَنی نمیتونی ببخشیش
دقت کن ، تا از چیزی دل نکَنی نمیتونی ببخش
[کورس]
بذار تتوو حالِ خودم باشم
حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
بذار تتوو حالِ خودم باشم
من حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
[ورس سه]
بذار توو حالِ خودم باشم
منو بندمو رها کن
عه ، پیاده کن منو داغونو همینجا
خنده رو سوار کن
بذار توو حالِ خودم باشم
این منه ریشش خشکی
برو با یه با ادب که
بالاخره یه روز این دیوونه
بی شک فحش میده
بذار توو حالِ خودم باشم
بکن این رگه رو پاره
تو بذار برو که حرفات
همشون فقط شعاره
کهیر زد این تنم دوباره
[کورس]
بذار تتوو حالِ خودم باشم
حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
بذار تتوو حالِ خودم باشم
حال ندارم خامت کنم تا شب
بذار توو حال خودم باشم
توو تنهاییم میذارم جایِ تو چند تا شمع
بذار توو حالِ خودم باشم …

۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰۶۱۲ نفر ۱۲۸۹۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۳)

امیرکیان
امیرکیان در تاریخ ۰۴ تیر ۰۰ ، ۲۳:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ()

خوبه

ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۳۱ در مورد این مطلب گفته: ()

بد نیست

علی
علی در تاریخ ۰۸ آذر ۹۹ ، ۰۲:۲۲ در مورد این مطلب گفته: ()

تتلو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه