فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ جدایی تس

متن آهنگ جدایی تس
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

از این گره های روان رهایی نه اگه
تاوانمون اینه تاریخمون بمیره
من این گره ها رو خُنیای دل میکنم
حتی روی کتیبه اِسممون آروم بگیره
من توو آسمون چشمات خودمو موج میدیدم
تا دریای منو جدایی برد دیدی نه؟
مهم نی کیا پای حرفِ دل میشینن
من هنوز بوی تو رو از حضور باد میچینم
از این گره های روان رهایی نه

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید تس جدایی
تکست آهنگ جدایی تس
از این گره های روان رهایی نه اگه
تاوانمون اینه تاریخمون بمیره
من این گره ها رو خُنیای دل میکنم
حتی روی کتیبه اِسممون آروم بگیره
من توو آسمون چشمات خودمو موج میدیدم
تا دریای منو جدایی برد دیدی نه؟
مهم نی کیا پای حرفِ دل میشینن
من هنوز بوی تو رو از حضور باد میچینم
از این گره های روان رهایی نه
وقتی میدونم حتی بقا توو این بازی یه بهونست
از چه آرمانی حرف میزنی
وقتی پریِ من دنبالِ دیو نشونست رو شونم
بگو اگه غیرِ این هوش، مالِ تو این تَن
زبون و چشم و گوش، مالِ تو هر زجر و
ریاضت و اطاعتی به عمرم فقط
یه لحظه حس کنم وجود داره تو
راهِ به نگاهم به نیستی قسم
باور هستنو دزدیدی ازم
خودتو خریدی کشیدی و کُشتی
من تهِ این بقا رو تو چی دیدی ازم
من توو این بازی که حبابِ دلم ترکید
پناهم داورِ گود بود اونم گفت دلت چی
گفتم همون که ناز باز میکنه مو
گفت خوبه سرت گرمه بهش برسی
[ورس دو]
جدایی سخت نیست فقط چند صفحه شعره
پُر آهنگ قدیمی توو گوشِ غیبه
لمسِ دستِ یه موجود زنده ی غایب که
از دیدِ همه پنهانه، واسه تو عینه
جدایی سخت نیست قطره های اشکه
جدایی غذای قهرمانِ قصه ی درده
جدایی پُر شور، جدایی پُر عشق
جدایی گاهی ارّابه های خشمه
جدایی یعنی دور، یعنی فاصله
جدایی یعنی به انتظارِ بادِ حامله
یعنی عروج، یعنی سقوط
یعنی ماهِ تا به آفتابِ دم غرب
یعنی حاصل هر ابرِ بارداری زخم
یعنی صورتایِ فلکیِ دوره گرد
جدایی نفس میکِشه حرف میزنه
زندست حتی بعدِ بوسه ی عاشقانم به مرگ
جدایی سخت نیست، جدایی مِیله
جدایی پشتِ اون صورتِ زشتش
خودِ حقیقته، معنای عشقه
جدایی سخت نیست، جدایی مِیله
جدایی زشته ولی، معنای عشقه

۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۹۴ نفر ۱۱۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : , ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه