فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ خاطره هات آریا امجد

متن آهنگ خاطره هات آریا امجد
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

هنوز نفهمیدم چرا
اومدی توی زندگیم
رفتی و دلبستگیمو
گذاشتی پای سادگیم
هنوز نمیدونم دلم
واسه ی چی مونده به پات؟
هر وقت میپرسم از دلم
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
خاطره هایی که هنوز

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید آریا امجد خاطره هات
تکست آهنگ خاطره هات آریا امجد
هنوز نفهمیدم چرا
اومدی توی زندگیم
رفتی و دلبستگیمو
گذاشتی پای سادگیم
هنوز نمیدونم دلم
واسه ی چی مونده به پات؟
هر وقت میپرسم از دلم
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
خاطره هایی که هنوز
خنده رو لبهام میارن
دلم هوایی که میشه
میرن و تنهام میزارن
کاشکی میفهمیدی چطور
دل به چشات باخته بودم
چرا بدون اختیار
دنیامو پات باخته بودم
هنوز نمیدونم دلم
واسه ی چی مونده به پات
هروقت میپرسم از دلم
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
تو از کجا رسیدی که
بازیچه کردی دلمو
آواره توی کوچه و
پس کوچه کردی دلمو
کی توی دنیا مثل من
اینطوری عاشقت میشه
شهرُ به هم میریزه تا
بتونه لایقت بشه
هنوز نمیدونم دلم
واسه ی چی مونده به پات
هر وقت میپرسم از دلم
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات
بهم میگه خاطره هات

۲ مهر ۱۴۰۰ ۹۹ نفر ۱۱۷ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه