فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ خاطره هامون ایهام

متن آهنگ خاطره هامون ایهام
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

تورا قسم به جون بارون نرو
قسم به اون خاطره هامون نرو
به ترک های روی قلبم قسم
بدون تو من به گریه میرسم
تموم سهمم از تو یک خاطرست
غبار تنهایی رو قلبم نشست
مث برگم تو دست بی رحم باد
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
من بعد از تو یه آدم دیگم
حرفامو به آسمون میگم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید ایهام خاطره هامون
تکست آهنگ خاطره هامون ایهام
تورا قسم به جون بارون نرو
قسم به اون خاطره هامون نرو
به ترک های روی قلبم قسم
بدون تو من به گریه میرسم
تموم سهمم از تو یک خاطرست
غبار تنهایی رو قلبم نشست
مث برگم تو دست بی رحم باد
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
من بعد از تو یه آدم دیگم
حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم
من بعد از تو یه آدم دیگم
حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم
به من بگو اگه هنوزم عاشقی
چرا غمامو کم نمیکنی
چه رسم تلخیه بهت ضربه میزنه
کسی که فکرشم نمیکنی
نگفتمت مگه به هر بهونه ای
دلت گرفت منو خبر کنی
نگفتی با خودت دلم چی میکشه
اگه بدون من سفر کنی
من بعد از تو یه آدم دیگم
حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم
من بعد از تو یه آدم دیگم
حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم

۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱۱۹ نفر ۱۴۷۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه