فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ خواب طولانی پارسا جعفری

متن آهنگ خواب طولانی پارسا جعفری
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

قصه ی عشقِ تو قصه ی یه خوابِ طولانی
دلم پریشونه مثل یک دریای طوفانی
وجود من درگیر کابوس شده
همه ی رویاهام با تو نابود شده
یکی بم بگه عشق اینی که ازش بیزار شدم نیست
یگی بم بگه دوِ شب وقت بیدار شدن نیست
با موج دریا منو همراه کن
از این زمین منو جدا کن

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید پارسا جعفری خواب طولانی
تکست آهنگ خواب طولانی پارسا جعفری
قصه ی عشقِ تو قصه ی یه خوابِ طولانی
دلم پریشونه مثل یک دریای طوفانی
وجود من درگیر کابوس شده
همه ی رویاهام با تو نابود شده
یکی بم بگه عشق اینی که ازش بیزار شدم نیست
یگی بم بگه دوِ شب وقت بیدار شدن نیست
با موج دریا منو همراه کن
از این زمین منو جدا کن
خط بزن اسممو از دفتر دنیا
پیدا کن مثلمو کی شده رویات؟
در آب دریا می شویَم
کوله بار کودکی هایم را...
اسرار دلم را چشمانم به افق می‌ گویند
آرزو هایم مانند شن سرد زیر قدم هایم له می شود
و می روم آنجا که جریان آب خواهد برد ...
دیگه این روزا ترسی ندارم از دشمنم
تو نیستی و دیگه نگین نداره انگشترم
با این خیابوونا بی تو نمیسازم
حتی تو آینه خودمو نمیشناسم
با از دور دیدنت چیزی ازم کم میشه
با لمس دستت همه تنم زخم میشه
چرا دلتو زده همه ی حرفای من
چرا یادت مونده فقط همه حرفای بد
چرا نمیبینی دل منو تنها کردی
اصن میذارم میرم که توام تنها تر شی
چرا دلتو زده همه ی حرفای من
چرا یادت مونده فقط همه حرفای بد
چرا نمیبینی دل منو تنها کردی
اصن میذارم میرم که توام تنها تر شی
پس با موج دریا منو همراه کن
از این زمین منو جدا کن
خط بزن اسممو از دفتر دنیا
پیدا کن مثلمو کی شده رویات؟
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۵۸ نفر ۶۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه