فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دخیل مهراب

متن آهنگ دخیل مهراب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ولی نگرفتم هیچ جوابی از نذرم تهش هیچ جوابی نگرفتم تو رو نذر الله کردم
رفتیو با هر قدمت موهای من سفید تو رفتی و مادرم چه روزایی ازم ندید
چقدر دلم واست تنگه واسه روزایی که بودی
میگفتی با منی ولی تو با کیا که نبودی
آرزوم شده بود یه بار دیگه دیدن دوبارت
هر از گاهی کرده بود به عشق ما حسودی
بستم واسه برگشتت دخیلو بستم جلو هر امام زاده ای که اسم ببری نشستم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراب دخیل
تکست آهنگ دخیل مهراب
ولی نگرفتم هیچ جوابی از نذرم تهش هیچ جوابی نگرفتم تو رو نذر الله کردم
رفتیو با هر قدمت موهای من سفید تو رفتی و مادرم چه روزایی ازم ندید
چقدر دلم واست تنگه واسه روزایی که بودی
میگفتی با منی ولی تو با کیا که نبودی
آرزوم شده بود یه بار دیگه دیدن دوبارت
هر از گاهی کرده بود به عشق ما حسودی
بستم واسه برگشتت دخیلو بستم جلو هر امام زاده ای که اسم ببری نشستم
ولی نگرفتم هیچ جوابی از نذرم تهش هیچ جوابی نگرفتم تو رو نذر الله کردم
رفتیو با هر قدمت موهای من سفید تو رفتی و مادرم چه روزایی ازم ندید
هر شب مست شیشه الکل تو دستام سگ مست اما هرجا اسمت امد پرید
بهت گفتم بری میمرم تو گفتی به درک ای لعنت به این دستی که هیچ موقعه نداشته نمک
تو که همه عکساتو بردی خوب یکیشو میزاشتی اینجوری دیوارای خونه قلبش نمیخورد ترک
سوزوندی و خطو نشون کشیده بودی از بر اونجا بود که فهمیدم داده بودمت از دست
دمرش گرفتی و رو تخت خواب گرفت خوابت برو برو دیگه از دلم دیگه نکن خواهش
میرمو تنها میری تو هوست با اون سیری
با اون همتایی که سراغی ازم نمیگیری
ازه هر شب تو خیالت میشم غرق دود
دیدم باور نکردم دستات تو دست غریبه بود

۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۲۸۷ نفر ۳۹۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه