فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دلم میخواد امیر تتلو

متن آهنگ دلم میخواد امیر تتلو

اختصاصی تکست دانلود سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ امیر تتلو دلم میخاد
برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید
[ورس یک]

بگو بیان بگو بازم بیان

بگو بیان و نپرس ملیکا و طناز هم کیان

اصاً مهدی و عباس هم بیان

بگو بیان بگو بازم بیان

بگو بیان و نپرس ملیکا و طناز هم کیان

من دیگه از اون عوضیام

ولی هنوزم میدونی خیلی بهتر از بعضیام

تقصیرِ من نبود تو یهو بد شدی عوضی باهام

دلم میخواد دیگه ، بکِشم ازت بیرون

دبیا وسایلت هم بردار ، بیا فقط بی اون

دلم میخواد دیگه ، دلِ من تنها باشه

نه با اون که یاد گرفته ، صبحشو هر جا پاشه

[کورس]

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

[ورس دو]

جلوی غریبه ها ، هی خودتو لخت میکنی

تو اصاً خوشت میاد ، اعصابمو تخ*ی کنی

جلوی هر خری راحت حرف رکیک میزنی

توی لاشی حتی با رفیقام هم تیک میزنی

یه روز خسته یه روز ضعف ، بازارش خراب بود

بازارش خراب بود ، باز اومد قبلِ سه روز رفت

بگو حالا با این وضع ، من چرا پاش بسوزم

یه روز شاده یه روز غم ، من چی اومد به روزم

بگو من چی اومد به روزم

جلوی غریبه ها ، منو ارزون میفروشی

تو اصاً خوشت میاد هی چیزِ چسبون میپوشی

همش توو قیافه ای و با فاصله بهم میشینی

میگی شیطانم و توهمی جن میبینی

[کورس]

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

من دیگه از اون عوضیام

ولی هنوزم میدونی خیلی بهتر از بعضیام

تقصیرِ من نبود تو یهو بد شدی عوضی باهام

[ورس سه]

من دلم نمیخواد دیگه

حتی اون نگاهاتو چشماتو

مغزم نمیکشه دیگه کشمَکش هاتو

نباید میدادم به تویِ جاک* آتو

هرچی دلم بخواد میگه

اصلاً هم مهم نی اون شکات و اشکاتو

جمع کن اون اخماتو دیگه فرق میکنم با تو

برو دیگه حتی کاری ندارم بدخواهتو

[کورس]

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

[ورس چهار]

بذار این وسط من یه نکته ی ریزی رو بگم

انقده منقی شده معدمو میریزی به هم

انقده هار شدی هی موهاتو از ته میزنی

تو هم حرمت شکنی هم یهو بد میکَنی

عشق چیه ک*م توش ، دیروز دیدیمش ری*م روش

امروزو عشقِ اینی ولی یه روز در میاد اینم بوش

قبر تووی دردسرا ، لش رو مبل خسته تنها

انقده فشار روته ، که الانه که گندت دراد

عنق عین بچه طلاق ، خودت انقدِ ردی

که ممکنه بره برقت الان

اونوقتی یه عمه خراب ، میری*ه رو مغزت برات

اه ، میرسیم به مرزِ فرار ، میری جزو در به درا

عوضِ اینکه بیاد یه بار از دوشت ورداره اون

فقط به فکره اینه بیاد پایین شلوارمون

هیز ولی در واقع کور ، تیز هول یه علاف کول

فضول و پیگیر جمع ، کنترل از راهِ دور

فقط پی پرپاچه بود لنگِ هوس لنگِ پول

فقط هم سایز بالا پلنگ ملنگ نره غول

بی حس ولی قلمبه انگار یکی اونو کرده کوک

فقط فکر تلمبه و ، خار ک*ه ی کله پوک

دلم میخواد فحش بدم مگه من میگم که تو

رفتارات چرا ک*ن

آره اصلاً فالو میکنم لایک میزنم پستشم

مگه من چقدر باید آرزوهام کشته شن

چرا همه انقدر ک* کشن

دلم میخواد فحش بدمت

انقده خوردی ولی چشات از همه گشنه تره

برو با خوشگل تره

هرچی هم دلم بخواد میرم میگم پشتِ سرت

دلم میخواد بری گم شی که یه کم خوش بگذره

حواست پرته همش هِی چیزاتو جا میذاری

سرِ شب نیستی و بعد سره صبح هار بیداری

همه جا پارتی داری ولی از کار بیکاری

فقط یه سر میای می*نی توو این چار دیواری

[کورس]

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم

دلم میخواد جار بزنم ، که ازت بدم میاد

دلم میخواد عکساتو جلو همه دار بزنم

دلم میخواد داد بزنم ، بزنم بشکونم

بفهمی از تو پاره ترم ، بکشم کارد به تنم
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه