فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ دل آرشاوین

متن آهنگ دل آرشاوین
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

از غم رهایم کردی عشق آشنایم کردی سر به هوایم کردی ای پاره ی تن
باور مگر نداری خبر مگر نداری راه دگر نداری بین منو من
از رو نمی رود دل پا پس نمی کشد دل
ای تو پریماه من دل با تو می شود دل
هوش از سرم پراندی دنبال خود کشاندی
ای تو پریماه من در گوش دل چه خواندی
از من در این حوالی دیوانه تر مگر هست
شد دل به یک نگاهت بی باده با تو سرمست
این دل که دیده ام من چشم از تو برندارد
تو را به شرط ماندن به حال خود گذارد

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید آرشاوین دل
تکست آهنگ دل آرشاوین
از غم رهایم کردی عشق آشنایم کردی سر به هوایم کردی ای پاره ی تن
باور مگر نداری خبر مگر نداری راه دگر نداری بین منو من
از رو نمی رود دل پا پس نمی کشد دل
ای تو پریماه من دل با تو می شود دل
هوش از سرم پراندی دنبال خود کشاندی
ای تو پریماه من در گوش دل چه خواندی
از من در این حوالی دیوانه تر مگر هست
شد دل به یک نگاهت بی باده با تو سرمست
این دل که دیده ام من چشم از تو برندارد
تو را به شرط ماندن به حال خود گذارد
این دل که دیده ام من چشم از تو برندارد
تو را به شرط ماندن به حال خود گذارد
از غم رهایم کردی عشق آشنایم کردی سر به هوایم کردی ای پاره ی تن
باور مگر نداری خبر مگر نداری راه دگر نداری بین منو من
از رو نمی رود دل پا پس نمی کشد دل
ای تو پریماه من دل با تو می شود دل
هوش از سرم پراندی دنبال خود کشاندی
ای تو پریماه من در گوش دل چه خواندی
عشق زمینی تو کرده مرا هوایی
من از دل تو بهتر سراغ ندارم جایی
به هر دری زنم تا به چشم تو نشینم
من که محال است دگر غیر تورا ببینم
به هر دری زنم تا به چشم تو نشینم
من که محال است دگر غیر تورا ببینم
از غم رهایم کردی عشق آشنایم کردی سر به هوایم کردی ای پاره ی تن
باور مگر نداری خبر مگر نداری راه دگر نداری بین منو من

۱ تیر ۱۳۹۹ ۲۱۸ نفر ۲۸۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه