فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ ریسک مهراب

متن آهنگ ریسک مهراب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

لعنتی کجا بودی اون شبا که گریه کردم
لعنتی کجا بودی اون شبا که ولم کردن
همون موقعه بود که جس میکردم اضافیه
همون موقعه بود که خودمو ازت جدا دیدم
بی توجهیات روز به روز بیشتر شد
دلش مرد عشقی که یه روز برات پیش مرگ شد
من از خونواده زدم بتونم با تو باشم
یادته با چه رویی بم گفتی مرسی تا اینجاشم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراب ریسک
تکست آهنگ ریسک مهراب
لعنتی کجا بودی اون شبا که گریه کردم
لعنتی کجا بودی اون شبا که ولم کردن
همون موقعه بود که جس میکردم اضافیه
همون موقعه بود که خودمو ازت جدا دیدم
بی توجهیات روز به روز بیشتر شد
دلش مرد عشقی که یه روز برات پیش مرگ شد
من از خونواده زدم بتونم با تو باشم
یادته با چه رویی بم گفتی مرسی تا اینجاشم
تو حرفتو زدی گفتی حرفی نداری تو
چی داشتم بگم وقتی تصمیمتو گرفتی خوب
فاز کمبودن من امد که حست پرید؟
دستم ناخود آگاه موهامو با قیچی برید
نمیفهمی یه دختر این کارش چیه
یعنی تو دنیا هیچی واسش مهم نیست دیگه
وسط راه ولم کردی سر راهی شدم
باعثش تو بود این آدمو ساختم از خودم
بزار هیچی نگم بزار بهمونه حرفا تو دلم
آخه دلم نمیاد هنوز نمیاد بهت لعنت بگم
لعنتی کجا بودی اون شبا که گریه کردم
لعنتی کجا بودی اون شبا که ولم کردن
کجا بودی که زندگیمو به گوه کشیدن
کجا بودی سوزندم هرچی بهت هدیه کردم
خوابم کابوس هر شب تو که تنظیمه خوابت
عین خوره میفته به جونم خاطراتت
چقدر گریه کردم شاید صدام تا خدا بره
شبا قرصای خواب آور روزا مشاوره
نمیدونم چه سنی بودم رنج هفده هجده
لعنتی کجا بودی زندگمیو بهم ریختن
یه عکس از خودتون بفرست برام ببینمت
هرکی باشه دوسش دارم خوب اون سلیقته
انقدر بدم میاد از آدم الانم ک
دلم میخواد یه ده سالی به قبل برگردم
الان از انتخابم جلو همه پیشمونم
اونجا اعتراف کردم من اشتباه کردم

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱۰۸ نفر ۱۴۳۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

M
M در تاریخ ۱۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۱ در مورد این مطلب گفته: ()

،،،،،

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه