فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ زندون تس

متن آهنگ زندون تس
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

چی میگی اصلاً ؟ تو که نمیخوای باشی
تو ، نه باشِ منی ، نه باشِ کسی
من از تبار دوره گردام نه کثیفیِ رندی
ملحفه دردم تو آغوشِت رو کمرت
همون بهتر که تو جات خوبه وسط قلبمه
دوری و دوری ، دوستی جاش رو ضربه
من تو حال بدیا قافیم ولی تو تو بزمت

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید تس زندون
چی میگی اصلاً ؟

تو که نمیخوای باشی

تو ، نه باشِ منی ، نه باشِ کسی

من از تبار دوره گردام نه کثیفیِ رندی

ملحفه دردم تو آغوشِت رو کمرت

همون بهتر که تو جات خوبه وسط قلبمه

دوری و دوری ، دوستی جاش رو ضربه

من تو حال بدیا قافیم ولی تو تو بزمت

این چرخه ، تکرار نمیشه قِصه میگن

من وقتی بمیرم تازه زنده میشم

تکرارِ ماست تکرار منه تکرارِ تو

روند تکامل قفله یعنی قصه میگن باز

چه حالی داری وقتی بفهمی

کل مشاهیر سی ساله که خودشون نیستن

فقط یه جسم داده خوردن رباتن

دارن خط میدن بهت انگار خداتن

یو ، تو انسانی مادامِ روح

پس به جا بیار آدابِ دوست

دستی بیار دستی بشیم که نیست

دستی کشف کن گوش بده تا آماسِ گوش

گشتم ، نبود جسم ، یه بازی ، نشد حس

تا مرگم درهم تنیدگیِ مکانه

من توام تو منی روالِ این بازی انتخابه

یه اشتباه کوچیک میتونه بشینه رو حالت

که همه چی همین حاله ، آینده محاله

رییس دولت عشق شبی که بارداره

این دنیا بازاره فروشنده خریداره

اهل کاسبایِ عشق داستانه ، مَواله

مشمولیم ، مشروعیتمون هم فارغ از جمع

از حرف کمِ گزیده خارج از ضرب

زندونه ، جهان زندونه

نونِ دندون ، نا گفته های پنهونه

سرفه سرفه سرفه

سرفه های الکی عُرفه

من مجرمم انالحق جرمه

یه گوشه ای از جامعه توو کنجه

اینا رو قاضی گفته

گفته گفته گفته

شنفته از نطفه نطفه ، جفته

میگن کی× حقیقت کلفته

شمع و گل و پروانه بلوفه

میگن ، آگاهی بخشی رو به رشده

اینا همشون کلفته

دیدار یار دیدار یار عشقه

عشق هم مثل باقی موارد کلفته

همه تو زندونیم زندونیِ بی عرضه

نقش جهان گرفت به خودش میله های کلفتش

من پادشاهِ واژه هام تا وقتی مفته

اینو فقط به تو میگم چون دهنت قرصه

من از تو به عشقِ آزادی آروارَم

با همه کار دارم ، کلفته آرمانم

سفیرِ بادِ توو زندون ماها دزده

من بشم کشتی تو میشی بادبانم ؟

سرفه سرفه سرفه

سرفه های الکی عرفه

من مجرمم انالحق جرمه

یه گوشه ای از جامعه تو کنجه

بازی گفته ، قاضی گفته

۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵۸ نفر ۲۴۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : , ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه