فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ سرباز وظیفه کمیاب

متن آهنگ سرباز وظیفه کامیاب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

میخام که حال دلمو بگم کمی برات شاید عوض بشه دلبر یکم حالو هوات
روزا که میگزره فقط با خاطرات تو نفس کم میارم بجز عطر نفس ها تو
تو پادگان بیداری تو این شبای تاریک
تو این هوای سرد منو برجک و بی خوابی
بازم که فکر تو شده ملکه‌ی ذهنم
نیستی ببینی بعد تو شکسته شد قلبم
بازم اشکای من که میریزه رو گونه هام
پشت سیم خاردار لعنتی چطور پیشت بیام
شدم ازت جدا تا که چشمو به هم زدم
تو فکر تو همش روی برجک قدم زدم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید کامیاب سرباز وظیفه
تکست آهنگ سرباز وظیفه کامیاب
میخام که حال دلمو بگم کمی برات شاید عوض بشه دلبر یکم حالو هوات
روزا که میگزره فقط با خاطرات تو نفس کم میارم بجز عطر نفس ها تو
تو پادگان بیداری تو این شبای تاریک
تو این هوای سرد منو برجک و بی خوابی
بازم که فکر تو شده ملکه‌ی ذهنم
نیستی ببینی بعد تو شکسته شد قلبم
بازم اشکای من که میریزه رو گونه هام
پشت سیم خاردار لعنتی چطور پیشت بیام
شدم ازت جدا تا که چشمو به هم زدم
تو فکر تو همش روی برجک قدم زدم
میخام که حال دلمو بگم کمی برات
شاید عوض بشه دلبر یکم حالو هوات
روزا که میگزره فقط با خاطرات تو
نفس کم میارم بجز عطر نفس ها تو
هواتو میکنم عشقت همه چیز منه
یعنی هوای تو کل زندگی منه
شبا که بیدارم بیاد تو رو برجکا
توام که بیداری شبا لشی با مفت برا
تو بغلم جاتو گرفت یدونه اسلحه
تو بغلش لشی بلند میزنی قحقحه
توی هوای سرد تنم گرمه به یاد تو
گرم میکنه بغلشو دو تا دستای تو
توی ساکم همش ببین که عکسای توعه
حسم خیلی بده حالم اصلا خیلی گوهه
روی میز غذا شبا خالیه جات گلم
دلتنگتم شدید آخه چطوری بهت بگم
ترامادول شده همش رفیق راه من
اشکم سرا زیره شبا توی نگاه من
چرا شدم جدا انقد سریع آخه ازت
چرا العان میگی دیگه بدم میاد ازت
بخاطرت چند سال ببین گذشتم از خودم
تو ام بیا صبر کن واسم ۲ سال بمون گلم
مگه چیه حالا من کمی ازت دورم
ولی میام خونه حالا درسته که دورم
امشب عروس شدی خانوم وکیلم
با اجازه بزرگ ترها بله
روزی که من اعزام شدم روز بعدش رفتی
بازم دوست دارم ولی می‌دونم که پستی
دلم تورو میخاد اخه دلم گیره توعه
از یادم نمیره دیگه خاطراتت توله
از یادم نمیره آخه صدای خنده هات
از یادم نمیره شبا گرمی نفسهات
از یادم نمیره حتی اون آغوش گرمت
از یادم نمیره دیگه تُن صدات لهنت
نمیره از یادم چقدر باتو قدم زدم
نمیره از یادم شبا تا صبح حرف زدن
نمیره از یادم حتی فک کردن بهت
ولی تورو تختش لشی العان شدی تِلِپ
العان چهار صبحه منم بیدار روی برجک
آروم سکوت سیگار سرده چقدر پشتم
اسمتو خال زدم یک شب رو ساعد دستم
شب زیر سرمه روزا کنار اسلحم
خسته سوم
حرفات که می‌گذری مثل خاطره تو سرم
احساس میکنم فقط اون لحظه بهترم
به یاد تو خابم شبا به یاد تو بیدار
به یاد تو همش منو فیلتر های سیگار
به یاد تو روزا حتی به یادتم شبا
به یاد تو اشکام به یاد تو تیرا
سخته واسم نیستی خیلی سخته واسم رفتی
تنگه نفس هامم از اون روزی که تو رفتی
چیکار کنم العان آخه بگو چیکار کنم
چیکار کنم خدا امشب من توی پادگان
موهام بودش بلند گفتی خیلی دوسم داری
موهامو که زدم بهم محل نمیزاری
توکه دوسم داشتی تو که میخواستی قلبمو
مگه وقتی رفتم بهت نگفتم که نرو
آخه العان چته خیلی فرق کردی با قبلا
تو اونی نیستی که خیلی دوسم داشتی قبلا
حاج علی بزن ملودی بعدی رو
اوج دوم
رفتی توی قلبم مثل خونی توی رگام
جوابمو بده العان خیلی وقته تنهام
لباسای تنم مُد سلیقیه ی تو بود
العان لباس من میگی سلیقتون نبود
قراره تو بشی دیگه از فردا شب قاتل
یه جونی که دادم به یاد عشقت ناقابل
نگهبانم امشب جلو تموم دشمنا
نگهبانت کیه توی بغل مفت برا
امشب میام محل واست بپاکنم خونو
میخام ببینم کی واست حالا میده جونو
وجود داره کنه جلوم صاف تو چشام نگاه
وجود داره کنه جلوم اسم تورو صدا
جرعتشو داره جلوم دستاتو بگیره
اونم مثل منه بگو واسه تو میمیره
بخدا که نیستش دیگه عاشق عینم واست
باشه برو ولی خدا میزاره تو کاست

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶۷ نفر ۱۸۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه