فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ سرزمین من راغب

متن آهنگ سرزمین من راغب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم بیتو همیشه با غَم شانه به شانه گشتم
عشقه یگانه من از تو نشانه من بی تو نمک ندارد شعرو ترانه ی من
سرزمین من خسته خسته از جفایی سرزمین من بی سرودو بی صدایی
سرزمین من دردمند بی دوایی سرزمینه من
بیا که بریم به مزار ملا ممد جان سیل گل لاله‌ زار واوا دلبر جان
علی شیره خدا یا شاه مردان دل ناشاد مارا شاد گردان
زین همه چشم بر دخت مه خسته شدم در خفا سوختنو ساختن خسته شدم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید راغب سرزمین من
تکست آهنگ سرزمین من راغب
بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم بیتو همیشه با غَم شانه به شانه گشتم
عشقه یگانه من از تو نشانه من بی تو نمک ندارد شعرو ترانه ی من
سرزمین من خسته خسته از جفایی سرزمین من بی سرودو بی صدایی
سرزمین من دردمند بی دوایی سرزمینه من
بیا که بریم به مزار ملا ممد جان سیل گل لاله‌ زار واوا دلبر جان
علی شیره خدا یا شاه مردان دل ناشاد مارا شاد گردان
زین همه چشم بر دخت مه خسته شدم در خفا سوختنو ساختن خسته شدم
شادیم را ز دل سردو پر از درد شدم غم دل را با که بگویم چکنم خسته شدم
من در این غلغله بازار جهان گم شدم در پی جا و مکانو وطن خسته شدم
چه کنم خسته شدم چه کنم خسته شدم
ای شب تو به روزگار من میمانی ای ماه نهان به یار من می مانی
یا مولا دلم تنگ آمده شیشه دلم ای خدا زیره سنگ آمده
یا مولا دلم تنگ آمده

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲۴ نفر ۳۳۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۱)

محبوبه
محبوبه در تاریخ ۰۳ شهریور ۰۰ ، ۰۸:۲۹ در مورد این مطلب گفته: ()

کدش چیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه