فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ صاحب دل مهراب

متن آهنگ صاحب دل مهراب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

بریدم ازت دیگه دورو ورت نه نه نه حس نوشتن نداره با حس اخم
من میبرم از هرچی که توی زندگیم بود
دستتو بردار تقدیر اون عشق بچگیم بود
اعتراف میکنم اعتراف من یعنی عشق
اعتراف میکنم هنوز دوسش دارم بگید بهش
اعتراف تو یعنی زخم یه قلب شکسته
حالمو نپرس عزیزم خرابه روزگارم
که به جز خودم تو دنیا دیگه گمشده ای ندارم
قصه ی گمشدن تو قصه مرگه خدامه
قصه ی یه زخم کهنه که به جای تو باهامه
پرم از دقیقه هایی که فقط به تو رسیدم
من تو رو نفس کشیدم هر کجا نفس بریدم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراب صاحب دل
تکست آهنگ صاحبدل مهراب
بریدم ازت دیگه دورو ورت نه نه نه حس نوشتن نداره با حس اخم
من میبرم از هرچی که توی زندگیم بود
دستتو بردار تقدیر اون عشق بچگیم بود
اعتراف میکنم اعتراف من یعنی عشق
اعتراف میکنم هنوز دوسش دارم بگید بهش
اعتراف تو یعنی زخم یه قلب شکسته
حالمو نپرس عزیزم خرابه روزگارم
که به جز خودم تو دنیا دیگه گمشده ای ندارم
قصه ی گمشدن تو قصه مرگه خدامه
قصه ی یه زخم کهنه که به جای تو باهامه
پرم از دقیقه هایی که فقط به تو رسیدم
من تو رو نفس کشیدم هر کجا نفس بریدم
همه چی تویی و چشماتم آخر دنیا
یه هواسم به خودم هست یه دلم به آرزو ها
من که مهربونتم از چرخ روزگار بترس
دنیا سرم آواره بازم انگار قراره با تنهایی بسازم
چرا به جز تو هیشکیو نمیسازم هنوزم رفتنت یه سواله واسم
اونکه بعد تو میمونه منم خونه بی تو ویرونه منم
گفتی دنیای ما دوتا شبیه هم نیست
کی پیدا کردی که از دردت به سرم
دنیا بدون ما میمیره میره منکه هیچیو یادم نمیره
اون نمازا که میخونی واسه توراهیت بخواه ازش یه شب جونمو بگیره
تنهاییام آوار سرم فکرت هرشب میاد میزنه تو پرم
یکیو بگو مثل من تنها باشه یه جا تنهاییاشو با جون میخرم

۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰۴۰ نفر ۱۳۸۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه