فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ فرصت بهرام

متن آهنگ فرصت بهرام
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ساعت از دوی نصف شب گذشته خیابون تنگ
ظلمت جاده ها زیاد پاهام ناله های بد
یه گلوله تو مخم پایان همه چیز و همه کس
قید دنیا رو زدن در هایی که به روم بستست
بهرام خستست بدون پینه بست دست هام
خاطرات پاکی و کودکی هنوز هست باهام
هنوز روند زندگی بستی دل بدی
دلمون خوشه بشینیم بختکی شعر بگیم
از اون روز هایی که گذشته به سرعت نور
ذهن شاکی ناشی از بدن خاکی بود

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید بهرام فرصت
تکست آهنگ فرصت بهرام
ساعت از دوی نصف شب گذشته خیابون تنگ
ظلمت جاده ها زیاد پاهام ناله های بد
یه گلوله تو مخم پایان همه چیز و همه کس
قید دنیا رو زدن در هایی که به روم بستست
بهرام خستست بدون پینه بست دست هام
خاطرات پاکی و کودکی هنوز هست باهام
هنوز روند زندگی بستی دل بدی
دلمون خوشه بشینیم بختکی شعر بگیم
از اون روز هایی که گذشته به سرعت نور
ذهن شاکی ناشی از بدن خاکی بود
قدرت کلمه هام رو بریزم روی ورق
منتظر این که دشمن ها بریزن ز هر طرف
نمیخوام این دفعه شاخ بشم بگم سر ترم
چونکه حس میکنم دیگه آب گذشته از سرم
دست هام و نگا کن پایه ی هر گونه خلاف
شهرت و اعتبار ناشی از قدرت کلام
ثانیه مهلته برام واسه حرف زدن
از پشت نارو زدن و جلوم کف زدن
ولی فرصت هست هنوز واسه جبران
چون که کلمات من مقدس تر از قرآن
نگو کفر میگم چونکه این ادعا حقه
از مادر زاییده نشده که بی اعتنا رد شه
از حرف من میدونم خیلی ها هستن غرق من
پس بدون بین من تو این فرق محضه
که من تفکر دارم و تو مغزت هرزه
تا که دست هام سرد شه
میمونم و میخونم چون که فرصت دارم
کیان که فکر میکنن جلوم من حرمت دارن
[کورس]
هنوز فرصت هست واسه زندگی
امید رو زنده کن تو وجودت واسه بندگی
نگو چرا الآن دارم بهت لبخند میزنم
چون میخوام من ریشه غم رو از خودم بکنم
هنوز فرصت هست واسه زندگی
[ورس دو]
میخوای شهرت من و به این فرصت برین
واسه رسیدن به من باید با سرعت برین
چون که راه من از راه امثال تو جداست
افتخار میکنی که با قدرت میگی
من بودم مردی که نشسته تو ساحل غم ها
هر چی نماز خوندی تا الآن تو باطله اما
به این فکر کن که هنوز هست واست امید
یه نگاه به دیروز سیاه بساز فردای سفید
هنوز نفس هست واسم واسه دم و باز دم
تو این قفس پس بازم زندگیم رو باختم
شاید دیگه نیست هدف و انگیزه ای واسه موندن
خیلی ها هستن که وصیت نامم رو خوندن
اگه تو مستی و هشیاری واسه من باش
واسه شکر واجب میارم من سر به سجود
خدایا شکرت واسه فرصت حیات
شکرت خدا واسه ی قدرتی که به من داد
سبزی به چمن داد فرصت به من و تو
پس تو هم با موج صدای من بزن فریاد
چون واسه ی فرصت زیستن تنم
خدایا بزرگترین عشق تو این دنیا منم
[اوترو]
هنوز فرصت واسه زندگی هست
یه نفس عمیق ، شروع دوباره زندگی

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۸۱ نفر ۹۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه