فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ قلاب میثم ابراهیمی

متن آهنگ قلاب میثم ابراهیمی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

من دلم تنگه، واسه چشمایِ سیاهت خنده و چالت
من دلم تنگه، واسه بارونی که میزد ضربه رو شالت
آخ چه قشنگه، فکرِ اینکه توو خیابون هم قدم بودیم
یا شبایی که، خودمونی پایِ آتیش دورِ هم بودیم
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من
تو خاطرت کنده نمیشه از دلِ من
قسم به جونت، اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایقِ من
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من

فیت با همراهی مهدی امیری

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی قلاب
تکست آهنگ قلاب میثم ابراهیمی
من دلم تنگه، واسه چشمایِ سیاهت خنده و چالت
من دلم تنگه، واسه بارونی که میزد ضربه رو شالت
آخ چه قشنگه، فکرِ اینکه توو خیابون هم قدم بودیم
یا شبایی که، خودمونی پایِ آتیش دورِ هم بودیم
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من
تو خاطرت کنده نمیشه از دلِ من
قسم به جونت، اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایقِ من
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من
تو خاطرت کنده نمیشه از دلِ من
قسم به جونت، اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایقِ من
بینِ شونه هایِ من، توو پاتوقِ خودت آروم بگیر
ابرِ قلبت که گرفت، رو سرت چترِ خودم بارون بگیر
تووی آب بنداز بیا، قایقتو طرفِ مردابِ من
پیشِ من ماهی بشی، بیفته به تور خودت قلابِ من
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من
تو خاطرت کنده نمیشه از دلِ من
قسم به جونت، اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایقِ من
هی با توأم مو مشکی عشقِ خوشگلِ من
تو خاطرت کنده نمیشه از دلِ من
قسم به جونت، اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایقِ من

۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۲۲ نفر ۲۹۲ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه