فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ متبحر بردیا

متن آهنگ متبحر بردیا
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

وقتی متبحرن این دوتا چشمات میمونم چی بگم بهت
اگه متعهد بشی به قلب من همش متعلق میشه بهت
با تو متحول شده حال دلم اینو متوجه شو نرو
حالم از بس درسته پیشت از زندگی متوقع میکنی منو
ببین اگه بارون بباره چترت میشم افتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد یه نفس هم صدای قلبت میشم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید بردیا متبحر
تکست آهنگ متبحر بردیا
وقتی متبحرن این دوتا چشمات میمونم چی بگم بهت
اگه متعهد بشی به قلب من همش متعلق میشه بهت
با تو متحول شده حال دلم اینو متوجه شو نرو
حالم از بس درسته پیشت از زندگی متوقع میکنی منو
ببین اگه بارون بباره چترت میشم افتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد یه نفس هم صدای قلبت میشم
تو نباشی مثل بند باز بی بندم بند دلمو با چشمات میبندم
باشی مثل دیوونه ها به کارت میخندم تو نباشی مثل
حس یه بچه گم شده ام آخه من کی تو موهات گم شدم
دیگه خیلی از عشقت پر شدم تو که باشی من تو که باشی من

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۸۳۳۶ نفر ۱۳۸۵۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۳)

Negin
Negin در تاریخ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۷ در مورد این مطلب گفته: ()

عالی

مهدی
مهدی در تاریخ ۱۹ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۲۲ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

سلام کد آهنگو هر قسمتی که میرم نزده کجا باید کدو پیداش کنم

صادق
صادق در تاریخ ۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۳:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

کو پس کد اهنگ پیشواز !!!! فیلممون کردین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه