فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ مجسمه مهراب

متن آهنگ مجسمه مهراب
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

با تموم آدما واسه ی تو فرق کنه دلشو غرق کنه
ای که من فدای تو بزار بارون بزنه پر بشم از هوای تو
سر از پا نمیشناسه دلم میبینه تو رو
با نبود من هیچ اتفاقی نمیفته برو
راستیشو بگو حس تو نمیتونم تحمل کنم این همه تظاهرو
تو یه مجسه بودی از یه فرشته تو ذهنم
انقدر نگات کردم بالات ازم چشامو گرفتن
ولی این قرارمون نبود تو قول داده بودی
ته پرتگاهیم که از لبش دستاتو گرفتم
مادرم میگه شبا حواست نی کجا میری

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید مهراب مجسمه
تکست آهنگ مجسمه مهراب
با تموم آدما واسه ی تو فرق کنه دلشو غرق کنه
ای که من فدای تو بزار بارون بزنه پر بشم از هوای تو
سر از پا نمیشناسه دلم میبینه تو رو
با نبود من هیچ اتفاقی نمیفته برو
راستیشو بگو حس تو نمیتونم تحمل کنم این همه تظاهرو
تو یه مجسه بودی از یه فرشته تو ذهنم
انقدر نگات کردم بالات ازم چشامو گرفتن
ولی این قرارمون نبود تو قول داده بودی
ته پرتگاهیم که از لبش دستاتو گرفتم
مادرم میگه شبا حواست نی کجا میری
میگم چیزی نیست مادر میگه آخه تو خواب راه میری
گفتم ته جدایمون حرف و حدیثه گفتی نه
و رو بیرون کشیدما خودم سوختم تهش دیدی
حال من بده جدایت واسم آبرو نزاشتی
بیایین بزارین سر جاش هرکی که قلبمو برداشت
از اون مجسه موند فقط یه تنهایی بی ریط
همش شیرین قصه میگم به تلخیشو میگم
زیر این سقف اتاق دیوونه شد خاطره هات
دادو بیداد کنج دلش یه آرزو داشت که میخواست تو رو خوشبخت کنه
با تموم آدما واسه ی تو فرق کنه دلشو غرق کنه
ای که من فدای تو بزار بارون بزنه پر بشم از هوای تو

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳۱۳ نفر ۱۷۳۳ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه