فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ مستم کن میلود

متن آهنگ مستم کن میلود
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

مستم کن
طوری که حس نکنم سردردو
مستم کن، منو برگردون
اونجایی که نبودیم از هم دو
جایی که تو فقط ته مقصد بود
بلند شده از مغزم دود
دیگه خستم خوب نیست دست فرمون
زندگی سگیم بستم بود
کشکه تهش
هر روز از دیروز میشم خسته تر
حماقتمم داره بیشتر میشه

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید میلود مستم کن
تکست آهنگ مستم کن میلود
مستم کن
طوری که حس نکنم سردردو
مستم کن، منو برگردون
اونجایی که نبودیم از هم دو
جایی که تو فقط ته مقصد بود
بلند شده از مغزم دود
دیگه خستم خوب نیست دست فرمون
زندگی سگیم بستم بود
کشکه تهش
هر روز از دیروز میشم خسته تر
حماقتمم داره بیشتر میشه
با مستیمم دیگه نیست سرگیجه
تو ام هر روز میشه تیز تر نیشت
خیالت راحت دیگه نیستم پیشت
ولی هنوز توو سرمه هوای تو
خاطرتت میاد به جای تو
موند رو دلم ردِ پای تو
رد شدی ازم ولی مسیر این نبود
ما توو گذشتمون اسیریم هنوز
ولی ببین چقد دور شدی
نسبت به حسم کور شدی
وقتی بودی پر انگیزه بودم
برای تو با خودمم جنگیده بودم
من که از همه رنجیده بودم، تو هم روش
پرش کن، برا سلامتی غم بزن نوش
[کورس]
این پیکا میلادو گرمش نکرد
حتی‌ اگه مردم سر بهش نزن
نخور سلامتیش ته پیکم حتی
کاری کردی که بخور قلبش ترک
یادگاریتو حتی چسبش نزد
چون حرف زدیم مرده و عملش
[ورس دو]
کجایی نیستی که این زندگی رنگش رفت
رفتنت حتی طعم زندگیو تلخش کرد
وقتی همه دارن دروغ میگن
تو هم روش، بابا دندت نرم
ولی یه سکانسم واقعی نبودی
کاشکی این قصه شروع نمیشد
بدم میاد از این شروع بیخود
اه دلم میخواد لمست کنم
کجایی که بگیرم دستتو من
این خاطرات تیره توی قل
چرا نمیتونم حذفش کنم
بی رمغ تر از همیشه شدم
دیگه توو این جاده همیشه گمم
اینا رو دیدمو یاد گرفتم
دور خودمو با خط قرمز قاب گرفتم
یاد گرفتم، زندگی فوتباله
ما هم افتادیم تو زمین خاکیش
همینه کلش، به کم راضی
توپ پنچر زمین خالی
یاد گرفتیم، هر چی هم شد
قلب کسیو ندیم بازی

۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۱۴ نفر ۱۲۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه