فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ معشوقه آرکاداش و بهنام حسینی

متن آهنگ معشوقه آرکاداش و بهنام حسینی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

عاشق چشاتما اون مرواریدای سیاه
عاشق نگاتما برق چشات کورم کرد
ترکم کردی ، رفتی پیشش
دستاتو بکش ، تو روی ته ریشش
نگام نکن ، لبخند نزن
اون غریبه رو ، دیگه تو سرم نزن
معشوقه ، بعد تو میمیرم
برگرد ، میخام دستاتو بگیرم …
معشوقه کجا میری؟ ، پاره میشه رگای من
اگه لب تر بکنی ، نمیخونه صدای من

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید آرکاداش و بهنام حسینی معشوقه
تکست آهنگ معشوقه آرکاداش و بهنام حسینی
عاشق چشاتما اون مرواریدای سیاه
عاشق نگاتما برق چشات کورم کرد
ترکم کردی ، رفتی پیشش
دستاتو بکش ، تو روی ته ریشش
نگام نکن ، لبخند نزن
اون غریبه رو ، دیگه تو سرم نزن
معشوقه ، بعد تو میمیرم
برگرد ، میخام دستاتو بگیرم …
معشوقه کجا میری؟ ، پاره میشه رگای من
اگه لب تر بکنی ، نمیخونه صدای من
معشوقه عاشق تو ، بعد تو میمیره بیا
عاشق چشاتما ، اون مرواریدای سیاه
عاشق نگاتما ، برق چشات کورم کرد
معشوقه عشق کثیف تو ، منو خوردم کرد
معشوقه چشای تو ، خیلی سگ داره بی شرف
دوباره یه عاشق و ، یه معشوقه ی بی هدف …
دوباره خیانتت ، میشکنه قلب و روحمو
دوباره صدای تو ، میپیچه توی گوشمو
دوباره ناز چشات ، دیوونه میکنه منو
جون هر کی دوست داری ، ایندفعه رو تنها نرو …
دلم میگیره هر دفعه ، حال دلم خیلی بده
چشام سیاهی میره باز ، این رنگ دنیای من
بعد تو شبای من ، عطر تنت رو میگیره
تو الان کنارشی ، داره دستاتو میگیره …
معشوقه ی بی حیا ، عشق تو هوس شده
شنیدم آقایی جدیدتم ، عوض شده
کنارش خوشحالی؟ ، خنده هات مرحم بود
مرحم این دل من ، نمک روی زخمم بود
حنجرم پاره شده ، خستگی صدای من
میخوام باز داد بزنم ، پاره شه ریه های من
دوباره عطر تنت ، دلیل گریه های من …
دوباره صدای بارون و ، چشای نیمه خیس
قافیه دست منه ، شاعر تویی پس بنویس
دوباره قرصای اعصاب و ، شبا دلتنگی
تو مال من بودی و ، الان با کی یکرنگی؟
من همون عاشقتم ، کجایی معشوقه ی من؟
بزار بارون بباره ، دلیل این زخمای من
شبا رو مست میکنم ، یادت بیاد کنار من
تو شدی مال اونو ، آتیش گرفت دنیای من

۶ مهر ۱۴۰۰ ۹۰ نفر ۱۱۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه