فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ منو بشناس هنرمندان مختلف چهل 40 خواننده

متن آهنگ منو بشناس هنرمندان مختلف چهل 40 خواننده
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
وگر سر به سر تن به کشتن دهیم
به از آن که میهن به از آن که میهن به دشمن دهیم
من یه خاکم که زخمی جنگه ایستاده با این که مجروحه
من یه خاکم که خنده ی صلحه جنگ نه تو دفاع ولی کوهه
از شمالم قنوت در محراب تا جنوبم سماع مولاناست
دشت تا دشت پشت من لشکر کوه تا کوه پرچمم بالاست
من صدای خروش کارونم ایستاده به وسعت سبلان

Various Artists

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید هنرمندان مختلف چهل 40 خواننده منو بشناس
تکست آهنگ منو بشناس هنرمندان مختلف چهل 40 خواننده
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
وگر سر به سر تن به کشتن دهیم
به از آن که میهن به از آن که میهن به دشمن دهیم
من یه خاکم که زخمی جنگه ایستاده با این که مجروحه
من یه خاکم که خنده ی صلحه جنگ نه تو دفاع ولی کوهه
از شمالم قنوت در محراب تا جنوبم سماع مولاناست
دشت تا دشت پشت من لشکر کوه تا کوه پرچمم بالاست
من صدای خروش کارونم ایستاده به وسعت سبلان
مردمم سر به زیر در تاریخ مردم سربلند در دوران
منو بشناس که از جنگ نگفتم با تو منو بشناس که آرامش در طوفانم
منو بشناس به لبخند به زیبایی صلح منو بشناس که من ایرانم
پای سختی به قدرت تقدیر شور شیرین عشق با فرهاد
کشور قوم و مذهب و آیین سرزمین همیشه ی آزاد
خاک آرامشه خلیج فارس وسط مرز های طوفانی
سر فدای وجب وجب این خاک پایان گنبد خراسانی
منو بشناس که از جنگ نگفتم با تو منو بشناس که آرامش در طوفانم
منو بشناس به لبخند به زیبایی صلح منو بشناس که من ایرانم
از شمالم قنوت در محراب تا جنوبم سماع مولاناست
دشت تا دشت پشت من لشکر کوه تا کوه پرچمم بالاست
من صدای خروش کارونم ایستاده به وسعت سبلان
مردمم سر به زیر در تاریخ مردم سربلند در دوران
منو بشناس که از جنگ نگفتم با تو منو بشناس که آرامش در طوفانم
منو بشناس به لبخند به زیبایی صلح منو بشناس که من ایرانم
اسامی هنرمندان: رضا صادقی، فرزاد فرزین، بهروز صفاریان، روزبه نعمت الهی، بهنام بانی، گرشا رضایی، محمد معتمدی، سامان جلیلی، حامی، مانی رهنما، حجت اشرف زاده، خشایار اعتمادی، پرواز همای، گروه سون، حمید هیراد، کاوه افاق، رضا شیری، فریدون آسرایی، مسعود صادقلو، حسین حقیقی، حامد زمانی و ...

۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۳۷۴ نفر ۴۹۹ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه