فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ میلاد عمرانی و موری ولف با نام حس غریب

متن آهنگ میلاد عمرانی و موری ولف با نام حس غریب

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ حس غریب از موری ولف و میلاد عمرانی و محسن توپک
برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.
میشنوی صدای قلبم ضعیفه

گریه نکن آرایشت به هم نریزه
قیافمو دیدی بگو شناختی اصلا

این جوری نبینمت یکمه بخند عزیزم
وقت رفتنت گفتم طاقت بیار یکم

یمون پیشم یه روزی من از پیشت میرم
بازم نفهمدیدی اصلان مهم نبود واسم

با گریه گفتم به سلامت نامرد
این سر درد هر شب امونمو برید

منو چند فروختی بگو کی نازتو خرید
بهت میگفتم ترک کن یکمی مریضم

چی شد الان کجایی عزیزم
بیا ببینمت نمیفهمی دلم تنگه واست

من که میریزم اینو بدون عزیزم
هنوز یه جا هست قلبم خودت هم میدونی

این زندیگی رو بدون تو نیمتونم ببینم
روزایی که باید میموندی رفتی قلبمو شکوندی

ندیدی پیش تو گیره دل من
حالا که دارم میمیرم اومدی دستاتو بگیریم

واسه عشقت دگه دیره گل من یه نگاه کن به حاله من
به تن سرد و بی حسم عشقتو داره میمیره گل من

بد تو من خوشی ندیدم از خودم از دنیا بریدم

۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴۵ نفر ۱۶۶ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه