فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ نخواه بدونی سو

متن آهنگ نخواه بدونی سو
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

حال بد منو نخواه بدونی‌
روزایِ سرده منو نخواه بدونی
کجا بودم اینو‌ نخواه بدونی
کجا هم میرم اینو‌ نخواه بدونی
زمین خوردنام نخواه بدونی
از این دشمنام‌ نخواه بدونی
غم دل ما رو نخواه بدونی‌
میرسیدم‌ خونه شبا چجوری

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید سو نخواه بدونی
تکست آهنگ نخواه بدونی سو
حال بد منو نخواه بدونی‌
روزایِ سرده منو نخواه بدونی
کجا بودم اینو‌ نخواه بدونی
کجا هم میرم اینو‌ نخواه بدونی
زمین خوردنام نخواه بدونی
از این دشمنام‌ نخواه بدونی
غم دل ما رو نخواه بدونی‌
میرسیدم‌ خونه شبا چجوری
[ورس یک]
نخواه بدونی من بودم قبلا کی‌
اصلا چی‌، چی‌ میشم‌ بعد ازاین
کلمه بازم رو دفتر ریخت مخ معدن طلاس‌ خودم معدنچی
نخواه بدونی ، چطوری قد کشیدم
تو زندگی دادم من درس به کی‌ پس
وقتی میدیدم رویاهام‌سمت کی‌ رفت
با یه مغز بی رحم‌میخوام پس‌ بگیرم
نخواه بدونی که چسبیده هر انگی بمو
تو‌ لجن گیره و سهیل قرنطینه شد
داشمون زد فقط زیرشو‌
باز دوست دخترش‌ میکرد لوندی‌ جلوم‌
نخواه بدونی، من با کیا گشتم
از این بازیا خستم توو این لاشیا غرقم
فقط میخواستم از خدا یه چی‌
بده جرعتی بکنم از رپ خدافظی
[کورس]
حال بد منو نخواه بدونی‌
روزایِ سرده منو نخواه بدونی
کجا بودم اینو‌ نخواه بدونی
کجا هم میرم اینو‌ نخواه بدونی
زمین خوردنام نخواه بدونی
از این دشمنام‌ نخواه بدونی
غم دل ما رو نخواه بدونی‌
میرسیدم‌ خونه شبا چجوری
[ورس دو]
په سری که ذوق نوشتن داشت
امروز گناهایِ بقیه رو‌ نوشتن‌ پاش
نمیدن حتی بهشتم‌‌ راش
فقط هنرش‌ بود که بهش حق داد
نخواه بدونی‌، من‌ چرا این شدم
رو‌ ترا میدوئم، صدا بیت بلند
شعرام میکروبن‌
از تهران میشنفن تا تل اویو‌ فوراً
بوده برنامه‌ جورم‌، میره پر پاچه توهم
سگا اطرافه خونن، منم سم پاششونم
اصلاً چه خبره پشت پرده
نخواه بدونی کی‌‌ کیو گنده کرده
نخواه بدونی چقد این شبا تلخه
یه سماور که میشه دوا دردت
خدا میگه نیست حواسم بهت
خودت رویاتو باس کنی برآورده
[کورس]
حال بد منو نخواه بدونی‌
روزایِ سرده منو نخواه بدونی
کجا بودم اینو‌ نخواه بدونی
کجا هم میرم اینو‌ نخواه بدونی
زمین خوردنام نخواه بدونی
از این دشمنام‌ نخواه بدونی
غم دل ما رو نخواه بدونی‌
میرسیدم‌ خونه شبا چجوری
حال بد منو نخواه بدونی‌
روزایِ سرده منو نخواه بدونی
کجا بودم اینو‌ نخواه بدونی
کجا هم میرم اینو‌ نخواه بدونی

۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳۴ نفر ۱۷۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
برچسب ها : ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه