فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ هیهات علی عظیمی

متن آهنگ هیهات علی عظیمی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

بعد از آن روز که در بند تو ام آزادم
پادشاهم که به دست تو اثیر افتادم
ولی افسوس اون راهه دلت باز نیست
تویه اون بانک دلت هیچ پس انداز نیست
هیهات هیهات هیهات هیهات
به سرم زد برم تارک دنیا شم
یا که بیزنس بزنم پولدار و جذاب شم
یا که خواننده ی ذهنایه ته چاه شم

آلبوم از عشق و شیاطین دیگر

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید علی عظیمی هیهات
تکست آهنگ هیهات علی عظیمی
بعد از آن روز که در بند تو ام آزادم

پادشاهم که به دست تو اثیر افتادم

ولی افسوس اون راهه دلت باز نیست

تویه اون بانک دلت هیچ پس انداز نیست

هیهات هیهات هیهات هیهات

به سرم زد برم تارک دنیا شم

یا که بیزنس بزنم پولدار و جذاب شم

یا که خواننده ی ذهنایه ته چاه شم

بلکه معروف بشم تویه دلت جا شم

ای کاش ای کـــــــــــاش بری از یاد من

ای کاش ای کـــــــــــاش بری از یاد من

ای کاش ای کاش بری از یاد من فراموشی تنها علاجمه
شفا شفا شفایه حاله زارمه

فکر بل بل همه آن است که گل شد یارش

گل در اندیشه که چون اشفه کند در کارش

دلربایی که فقط کشتن عشاق نیست

چه چه بلبله و به میل استاد نیست

هیهات هیهات هیـــــــــهات هیــــــــهات

من که مطرب نبودم سوز دلی داشتم

به این رقیب که اژدری درس بر افراشتم

با دو خطی که بگم چقدر دوست داشتم

ای کاش ای کاش بری از یاد من فراموشی تنها علاجمه

زنهار این بار اگه عاشق بشم این راه پر از استرس و وسله ی ناجورو تکرار میکنم

روشنی روز تویی شادیه غم سوز تویی

ماه شب افروز تویی ابر شکر بار بیا

ای دل آواره بیا ای جگر پاره بیا

بر ره در بسته بود از ره دیوار بیا

دار و ندار من تویی

جان و جهان من تویی

ارزش افزوده بیا

زود اگه مقدوره بیا

فرصتا مقدور بیا

سخت نگیر زندگی رو

هر چی تنت بود بیا

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۷۰۸ نفر ۹۴۱ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه