فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست افشین فولادی تو بی رحمی

متن آهنگ و تکست افشین فولادی تو بی رحمی

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست افشین فولادی عشق منی

ترانه و شعر آهنگ تو بی رحمی از افشین فولادی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.
تو که از پیش من میری داری دنیامو میگیری
دچار حس تردیدی داری به کی دروغ میگی
تو این روزای تکراری دلم با یاد تو سر کرد
میدونی بی تو میمیرم تا فرصت هست بیا برگرد
عشقت یه جورایی منو سوزوند از خودم روند
شاید اصلا عشق نبود این رابطه واسه ما زودم بود
ولی بازم هرچی بود هرچی گذشت
هرکاری کردم هرجا رفتم
فکر میکردم اون چشای وحشیت هنوز زومن روم
تو بی رحمی نمیبینی دچار دردو تشویشم
درست وقتی داری میری دارم من عاشقت میشم
دلم میخواد که برگردی غرورت راهو سد کرده
دارم از غصه میمیرم خدایا بگو برگرده
گفتم سرم هردم همه لحظه هام غرقم از اولشم
که انگاری از اولشم رو راست نبودی  میخواستی که من ازت زده شم
هی نگو به من زودتر کات یادت نره که من سوختم پات
همون عشقتم که تو سختیا بود همرات
۱ شهریور ۱۳۹۵ ۲۲۴ نفر ۲۶۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه