فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست بهزاد پکس بنام انرژی بده

متن آهنگ و تکست بهزاد پکس بنام انرژی بده

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست بهزاد پکس بنام انرژی بده

ترانه و شعر آهنگ انرژی بده از بهزاد پکس

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

چیه چه خبر بیکینی پوشیدی
نه من نه تو میبینی هیشکی تو گوشی نی
داری رمانای عشقی میخونی
منم چرت زدم هنوزم رو فیزیکو شیمی
بشکنه دست ما که نمک نداره
نفهمیدی زندگی هرچی بپوشی نی
داری مسیریو میری که منم رفتم
همش یادآوری نکن نگو ازت خستم
زندگی به من بیلاخ نشون دادو
یه روز میفهمی حالمو چقد پستم
راه منو تو که نشد یکی شه اما
همه درای پشتمو خودم بستم
در به در تو شهر غربت
با هدیم نمیری و نداری صحبت
هر روزم که مثل قبله
وقتی قفله غروبی تو هوای جمعت
سر تا سر شهرو گشتم
ولی آسمونش یه رنگ سرگذشتم
یه مغز خستم که کم نمیاره
اما درگیر میشه همش نُه با هشتم
چته، چتی بگو رو به راهه
حالت چشات سرخ شده
میشینی رو به رو توالت اح حال بهم زنه رفتارات
ازت دور میشم راهت برسی به کارت
ساعت چنده الان دقیق بگو بینم چشام تار میبینه
خوب نمیشه ضعیفه دوربینم هه
مثل خودت میخوام رل بازی کنم
آخه میگفتی عاشق همین خُل بازی شدم
هنوز از اون روزا مونده برات چیزی
یکی سخت تر از این داستانارو دورو برت دیدی
چیه میخندی هان بده این حرفا
سر همین قُد بازیات کاری میکردی بری رو اعصاب یادت میاد…
همه جوره میزدی تو سرم دیدی دورو برم خبری نیست
شیش تک افتادم دمت گرم
واسه همه جواب دارم
چی تو کلته داری به چی فک میکنی
چطور احمق یه دنده بودم
بخند تو گلم شاد باش فقط
اکسیژن شو انرژی بده
از یه آدم روانی توقع داری بهت چی بگه
انرژی بده روزایی که من نساختم بساز دوباره
بخند الکی شاد باش نذار غمت دیده شه
انرژی بده… در به در تو شهر غربت
با هدیم نمیری و نداری صحبت
هر روزم که مثل قبله
وقتی قفله غروبی تو هوای جمعت
سر تا سر شهرو گشتم
ولی آسمونش یه رنگ سرگذشتم
یه مغز خستم که کم نمیاره
اما درگیر میشه همش نُه با هشتم


۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۲۰۰ نفر ۲۴۰ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه