فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

متن آهنگ و تکست جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

ترانه و شعر آهنگ نازنین از مرتضی سرمدی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد
یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد
بخت سیام یادم اومد یادم اومد که بی کسم
گریه کنم یا نکنم فرقی نمیکنه واسم
دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز
دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز
امید برگشتن تو شاید یه جور توهمه
اما خدا میدونه که تو این دلم پر از غمه
صدامو میشنوی گلم ببین دلم تنگه برات
یادت میاد میگفتی که صدام یه آهنگه برات
حالا فقط از عشق تو این اشکو آهه یادگار
رفتن تو موندن من این شده رسم روزگار
همیشه این ساعت روز جلو چشای من بودی
برا چی پر زدی آخه تو آسمونا چی دیدی
تو آسمون چی بود که تو رفتیو آتیشم زدی
تو دفتر خاطره هام رفتیو خاطره شدی
خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد
یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد
دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز
دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۲۶۶ نفر ۳۴۸ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه