فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

متن آهنگ و تکست زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست زانیار خسروی به نام من میلیونر نیستم

ترانه و شعر آهنگ من میلیونر نیستم از زانیار خسروی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم
دوستای خوب خوانواده
هر کی آدم باهاش شاده
حرف من اصلا شعار نیست
درسیه که زندگی بهم داده
همین که صبا باز می شه چشم
همین که دوباره نفس می کشم
بقیه رو دوست داشته باشم
همونجوری ام دوست داشته بشم
زیر بارون بدون چتر بدون حرف
میرم با پای پیاده
اگه خوب نگاه کنم دلیل
واسه خوشحالی زیاده
زندگی بهم هدیه داده شده
پس قدرشو میدونم
از تک تک لحظه هاش
خوشحالمو اینو می خونم
من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم
تن سالم و آرامش
دوستای بی آلایش
یه خواب عمیق و راحت
تنها چیزی که می خوامش
یه جمع صمیمی یه چای داغ
جای استخرو ویلا و باغ
یه رفیق که با دلخوری دلخورشه
جای بنزو مازراتی و پورشه
هر چیزی می تونه تاثیر بزاره
روی غمگین شدنم
ولی واسه خوشحالی
تنها دلیل آره فقط خودمم
فکر نکن بی خیالم
یا حتی دیوونه و خرفتم
فقط حالم بهتره
چون زندگی رو ساده گرفتم
من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
آره هر چی که می خوام داره
آره من ملیونر نیستم
ولی هر چی که می خوام دارم
هر چی که می خوام دارم

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه