فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ و تکست فریدون آسرایی به نام از اول

متن آهنگ و تکست فریدون آسرایی به نام از اول

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

متن آهنگ و تکست فریدون آسرایی به نام از اول

ترانه و شعر آهنگ ازاول فریدون آسرایی

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

از اول نمی خواست باور کنه
کسی که خیال منو برده بود
کسی که تو خواب و تو بیداریا
برای نفس های من مُرده بود
که بارون منم اون کویری تره
اگه رود باشه به من می رسه
اگه جشمه بود و نبودش منم
اگه رود باشه به من می رسه
از اول نمی خواست باور کنه
که عشقش تموم وجودش منم
که تا آخرین لحظه زندگی
نفس هاش بود و نبودش منم
قبوله که هر کس خدایی داره
خدای من اما قدیمی تره
خدای تو مثل خودت بی وفاست
خدای من اما صمیمی تره
خدای تو تردید و ترسه ولی
خدایی که دارم پر از باوره
خدایی که مثل کس دیگه نیست
مثل بنده هاش اول و آخره
از اول نمی خواست باور کنم
که عشقش تموم وجو دش منم
که تا آخرین لحظه ی زندگی
نفس هاش بود و نبودش منم
اگه اون کویره که بارونش
اگه روده دریای بی خوابشم
اگه چشمه کوهم بجوشیدنش
بگو برکه باشه که مهتابشم

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه