فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ چشمای نازت علی تکتاز

متن آهنگ چشمای نازت علی تکتاز

دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

لعنتی غرورمو گذاشتی زیر پات

لعنتی واسه تو درگیر شدم با هرکی بود

ساده به دست نیوردمت ولی ساده رفتی

چی ازم مونده به جز سردرهامو تن کبود

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید علی تکتاز چشمای نازت

همه تصویرهای خوبی که ازت تو ذهن بودش
با کارت زدی همشونو نیست نابود کردی
منو اتیش زدی گوشه گیرم کردی باشه
سیگارت تموم شد منو زدی تو دود کردی
لعنت به اون همه روزایی که بودی پیشم
لعنت به این روزا که حسرت توهم میخورم
آدمای اطرافم سر تو بود ولم کردند
کسی دورم نیست هر شب با خودم قهر میکنم
هنوزم زخمهایی که زدی بهم بازه سرش
هیشکی مثه تو نتونست به حسم پا بزنه
این بلاهایی که تو سرم اوردی اون سرت
میاره اون موقس که من میگم ناز شصتت
ورق این برگه هام پر شده از اشک چشم
بی تو من قرص میخورم گریه میکنم بچه میشم
هرچی مینویسم تهش به تو وصل میشه
هر راهی که میرم تهش به تو خطم میشه
لابد هر شب پیششی یادمم نمیکنی
دیگه مثه قدیما حرص منو نمیخوری
لابد هر شب پیششی میخندی از ته دل
هرچی خوردی تقصیر اون دله لامصبته
چشمای نازت دیگه مال من نیست
تو ذهنت دیگه یاد من نیست
رفتی و پرپر شدم
خیانت کردی و گفتی کار من نی
همش پشت هم کردی انکار
هی دروغاتا کردی تکرار
چرا هی الکی میخندم
تو منو دیوونه کردی انگار
لعنتی میفهمی که دل من تنگه برات
زندگی من شده سیاه مثه رنگ شبات
لعنتی میفهمی که با هیچی آروم نمیشم
میشه یه لحظه جواب بدی یا آروم بگیرم
خدایی تو نمیفتی یاد اون شبایی که
با هم تا صبح قدم میزدیم دلت هوایی شه
خدایی کسی قد من برات میمیره
خوب بودی برا بقیه ولی برا من نه
هرجوری حساب مبکنم طاقت دوریت برام
شده یه عذاب سخت که باهاش میجنگم
سدم یه دیوونه که با قرصاش آروم میگیره
شدم یه دیوونه که با هرچیزی میخنده
هرجوری که حساب میکنم تو با من خیلی بدی
هرجوری حساب مبکنم ضربتو بد بم زدی
یه جوری که افتادم تو اقیانوس غمام

یه جوری که افتادم تو مستی و دربدری
وای از این شبایی که خمار چشماتم من
وای از این شبایی که شبای لعنتی ان
این شبایی که با خود کلنجار میرم
وای از این شبایی که صبح نمیشن برای من
آدم عشق نبودی بانوی من هوای من
وای از این شبایی که قرصا منو میخوابونن
وای از این شبایی که وای از این شبای من
چشم نازت دیگه مال من نیست
ذهنت دیگه یاد من نیست
رفتی و پرپر شدم
خیانت کردی و گفتی کار من نیست

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹۴ نفر ۲۶۵ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه