فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی

متن آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی
دانلود کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

یکی بود یکی نبود ، زیرِ گنبدِ کبود
اونکه عاشقش بودم ، اما عاشقم نبود یکی بود که الآن نیست ، میدونم نگران نیست
اما من حالم بده ، توو قلبم ضربان نیست رفتی و تنهایی یقمو گرفت
دنیا شاید ازت حقمو گرفت نیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه
صفر ضربدر هر چی بشه بازم میشه صفر نردبون بودم که واست پله شدم

ترانه ، شعر متن آهنگ جدید زانیار خسروی یکی بود یکی نبود
تکست آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی
یکی بود یکی نبود ، زیرِ گنبدِ کبود

اونکه عاشقش بودم ، اما عاشقم نبود

یکی بود که الآن نیست ، میدونم نگران نیست

اما من حالم بده ، توو قلبم ضربان نیست

رفتی و تنهایی یقمو گرفت

دنیا شاید ازت حقمو گرفت

نیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه

صفر ضربدر هر چی بشه بازم میشه صفر

نردبون بودم که واست پله شدم

حالا برگشتی میگی که ازت زلّه شدم

تقصیرِ منه پَر و بالت دادم

پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم

یکی بود یکی نبود ، زیرِ گنبدِ کبود

اونکه عاشقش بودم ، اما عاشقم نبود

یکی بود که الآن نیست ، میدونم نگران نیست

اما من حالم بده ، توو قلبم ضربان نیست

اصاً حق با تو ، نمیخوام بشنوم حرفاتو

بکشی خودتو حتی تو ، دیگه واسم تنهایی بهتره

تا با هر کی بسازم

نردبون بودم که واست پله شدم

حالا برگشتی میگی که ازت زلّه شدم

تقصیرِ منه پَر و بالت دادم

پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم

یکی بود یکی نبود ، زیرِ گنبدِ کبود

اونکه عاشقش بودم ، اما عاشقم نبود

یکی بود که الآن نیست ، میدونم نگران نیست

اما من حالم بده ، توو قلبم ضربان نیست

یکی بود یکی نبود ، زیرِ گنبدِ کبود

اونکه عاشقش بودم ، اما عاشقم نبود

یکی بود که الآن نیست ، میدونم نگران نیست

اما من حالم بده ، توو قلبم ضربان نیست

نظرات
نظرات (۳)

عارفه
عارفه در تاریخ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۹ در مورد این مطلب گفته: ()

ساناز
ساناز در تاریخ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۰ در مورد این مطلب گفته: ()

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

amir zia
amir zia در تاریخ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۲۲:۱۸ در مورد این مطلب گفته: ()

 .. سلام وبلاگ و متن آهنگ های بسیار زیبایی دارید من خواننده و ترانه سرا هستم خوشحال میشم به وبم تشریف بیاری دوست غزیز
بی صبرانه منتظر نگاه ارزشمند شما هستم
با افتخار م دعوتید
چشم به راهم تا بیاین ........
موفق باشید......
خدانگهدار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه