فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ بهزاد لیتو به نام خواب

متن و تکست آهنگ بهزاد لیتو به نام خواب

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ خواب از بهزاد لیتو

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

خستم از این خوابای بد که از تو میبنیم
اشکام میریزن بی حس به دیوار
میرم یه جاهای بد که تو نیستی نه
آروم میشنیم خیره به دیوار
کینه به کنار نمونده اعتمادی بت
زندگیم شده یه جور غیر عادی چرت
گفتی حال نمیده نه اصلا عشق مادی بت
تهش همین میاد پایین اشوهات گیرت
می کنه اشتباه سیرت قصه بد بلدی
حرفه ای بده ردی که نشنیدم قصه ای بدتر از این
کجاست این ساعت شب حرفاشو باید بدم به ..تا راحت بشم
نمونم بازم به شک رفیق جومونگه و هم شریک جرم
ندیدم من کلا یکی شبهه تو
آروم بود همه چی شد قضیه تند
پول ملاک نبود طالب بود هزینه روند
میدری خوابا از عذابم بر میاد کارا از آدم
اینقدر خراب نبوده من هیچ وقت تا حالا اعصابم
بخوام برگردم برا من دوقل فسخ
میدونی تو نباشی برنامه تپل هست
خستم از این خوابای بد که از تو میبنیم
اشکام میریزن بی حس به دیوار
میرم یه جاهای بد که تو نیستی نه
آروم میشنیم خیره به دیوار
عادت دارم بحث عضو شم باز زد تاره
من طاقت دارم ولی آخه تا یه اندازه
با این تیکه ها نمیشه کامل راحت آخر پازل
تو لپ مطلبو بگو به من راحت واضح
نبودی دو دل برا هم تو بودی مورد علاقم
ما هم داشتم می شدی اوکی در آخر
جرقه با تیک خورد بد با هم فابریک تو
صاف و ساده تصمیمامون تا آخر کار پیچ خورد
تنهای بود ناچار برام سخت تو بودی آچار فرانسم
برنامه شد تو خونه میزدی تا چهار برام حرف
گفتی با منی رک عاشقای آخرین شوک فکر کردم موندگاری
دوباره باز ولی شد
باز رو برف رد پامو پیدا میکنم آسون تلخ
میشم یکی واسه خودم
خستم از این خوابای بد که از تو میبنیم
اشکام میریزن بی حس به دیوار
میرم یه جاهای بد که تو نیستی نه
آروم میشنیم خیره به دیوار

۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۳۴۶ نفر ۴۲۴ بازدید
دسته: متن آهنگ ,
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه