فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ بهزاد پکس دلم تنگه

متن و تکست آهنگ بهزاد پکس دلم تنگه

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ دلم تنگه از بهزاد پکس و احسان اسفندی یار

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

من از دلتنگیا سیرم نگاهم غرق آتیشه
نگاه کن حال و روزم رو از این بدتر مگه میشه
من از دلتنگیا سیرم همیشه باختم از اول
نفهمیدم ولی ای کاش تورو میشناختم از اول
دلم تنگه دلم تنگه غرورم خالی از حسه
یه جوری بد تموم میشه همیشه آخر قصه
دلم تنگه دلم تنگه یه حس تلخ و بی تابه
یکی هم جرم این شبهام نمیخوابم نمیخوابه
دلم تنگ شده توام به روت نمیاری
بی قرارم مث یه نوع بیماری
میپیچه توو مُخم بوی عطر تنت
یکی میگفت با این کارا دَووم نمیاری
دلم تنگ شده دست خودم نیست
کم آوردم جای توام هیچ
کس دیگه ایم نمیتونه پُر کنه
چی داره میگه بهزاد خُل شده
یه دکتره ، متخصص اعصاب و روانه
ولی هرجا اسمت اومده هُل شده
چی کار کردی با من ، تو مردی یا من
که اینجوری اشک میریزم توو نبودت
من عاشقم عاشق سختیامم
یه وقتی آدم دلش میره واسه کسی
دست خودم نیست عاشق سردیاتم
دلم تنگ شده ، چی کار کردی با من
تو میری و نمیفهمی ، یکی اینجا دلش گیره
یه دیوونه نمیخوابه ، با عکسای تو درگیره
توو این بازار تنهایی یه جایی گم شد احساسم
که هر وقت اسم تو میاد ، غرور و دور میندازم
دلم تنگه دلم تنگه غرورم خالی از حسه
یه جوری بد تموم میشه همیشه آخر قصه
دلم تنگه دلم تنگه یه حس تلخ و بی تابه
یکی هم جرم این شبهام نمیخوابم نمیخوابه

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه