فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ تاندوم از عرفان شایگر

متن و تکست آهنگ تاندوم از عرفان شایگر

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ عرفان شایگر تاندوم

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

رژشو بزنه ، بازم تنهام تو خونه
هم رنگ لباتم ، سرتاپام پُره خونه
یهو فک کردم واست با رنگ قرمز
حالا که همرات نیستم زود برو خونه
دربست گرفتی موندم پشت چراغ قرمز
این همه رنگ ، بگو اخه چرا قرمز
این همه فا*ح*ش*ه ، عشق من شد چرا ول
لعنت به نداری ، لعنت به تراول
این همه آدم با رفیقم خیانت کنی
گفتی نبینم یه وقت حسادت کنی
حتی خونوادم ازم قطع امید کردن
همش میگن اونایی که رفتن برنمیگردن
از امام رضا بگیر تا کربلا و خدا
حاجت تو بودیا ، نشدی روا
حالا جدی جدی منو یادش رفته
یه درو که بسته کسی باز نکرده
تو رو به راهی منم رو به قبله
صف آخر وایستا بخون نماز میت
رگمو جوری زدم آخر رسید به تاندومم
اینو میخواستی نتونم عکستو بغل کنم
ترس ترس ترس ترس ترس
اگه خون مالیم همون عرفانتم ازم نترس
چقد گفتی تو داد نزن حنجره ات پاره میشه
بذار پاره شه وقتی شبت با اون صبح میشه
وقتی نیستی با کی با آروم میگیری
باهم سر رو بالشت میذارین
خوبه حداقل این یکیو داری
که رفتم جای من بذاری
از راحتی اونم سختی میکشی
تا سردش شد روش پتورو میکشی
اسفند دود میکنی که چشم نخوره
حالم دیگه ازت بهم میخوره
من زیر خاک خوابیدم ، تو با اون خوابیدی
بی رحم مگه چشامو ندیدی
چرا انقد سنگدل شدی
مگه اسممو رو سنگ قبرم ندیدی
مردن بود که سفید پوشیدم
رو مزارم ببین چقد گلاب پاشیدن
دیگه انقد نزن تو سرت مادر
اینا جوون ناکام ندیدن
وسواس شدم هوس مردن کردم
دیگه بیست و چار سالمه ته زندگیمو کردم
من با درد خوابیدم بهم محرم شدین
نفرین همیشه همراته
بیا این گوشه ها تو بدبختی ها واسه تو شاید جایی پیدا شه
نفرین به اون که تو رو گرفت
به اونی که بخواد با تو خوشبخت باشه
الان کجایی ، کجارو گرفتی با دستات
راستشو تو جر و بحثامون نقش داشت
چقد طول کشید مختو بزنه
چقد طول کشید واسم سردرد بخره
گفتی مریضم زندگیمو نذر کردم واست
آبرومو پیش خدا قرض کردم نامرد
مزاحم تلفنی هامم پیدا شد
هه ، رفیقات واسه خنده رو من قصد کردن بازم
بمیرم سر اشکم که پاک شد با پتو
سر بغضی که بازم انداختی تو گلوم
سر رگی که زدم و زندگیم تموم نشد
سر ناله های یواشکی ، زیر دوش حموم
گوشیتو دیدم اسمم یه مزاحم سیو بود
کاش میگفتی دلت عاشق یکی دیگه بود
حالا فهمیدی که چرا گریه میکردم
خودم عاشق بودم ، درکت میکردم
من زیر خاک خوابیدم ، تو با اون خوابیدی
بی رحم مگه چشامو ندیدی
چرا انقد سنگدل شدی
مگه اسممو رو سنگ قبرم ندیدی
مردن بود که سفید پوشیدم
رو مزارم ببین چقد گلاب پاشیدن
دیگه انقد نزن تو سرت مادر
اینا جوون ناکام ندیدن

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه