فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ تعصب از محسن لرد

متن و تکست آهنگ تعصب از محسن لرد

اختصاصی سایت کد آهنگ پیشواز ایرانسل ، تکست و آوای انتظار همراه اول

ترانه و شعر آهنگ محسن لرد به نام تعصب

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود به ادامه مطلب بروید.

خداروشکر شما هم دوتا شدین
انقد دوسش داری نمیتونی جداش کنی
تو دستاتو فقط از اون میخوای
بازم خداروشکر آخه چقد بهم میاین
پس اون تعصبا چیشد که رو من داشتی
از اون حرفات میگفتی دوسم داشتی
پس اون ناز کردن و اون خندیدنات چیشد
میگفتی دوست داری خانوم خونم باشی
دِ حرف بزن الکی تفره نرو واسم
هنو بوی عطر تو رو یقه ی لباسم
خب حرف بزن دیگه چرا لال شدی الان
من تورو فقط واسه ی خودت میخواستم
سر تو عصبی شدم ، سر تو تیک گرفتم
فکر اون زمانی که دستاتو هی میگرفتم
داره دیوونم میکنه تو هم قایم میکردی منو از همه
نمیگفتی که بی افتم
چشاتو دور کردی ازم و خسته ان چشات
چقد گفتم دستتو تو دستم بذار
گفته بودم بری دیوونه میشم
گفته بودم که عشقتو از من بخواه
مگه یادت نی یا زدی خودتو به اون راه
این صدای لعنتی یه عمر واسه ی تو خون داد
بسه دیگه دوری بسه واسم
مگه نمیبینی واسه من رمقی نمونده ها
دیگه چند سال گذشت و من مرور میکنم
خاطراتتو ، گاهی هم عبور میکنم
از اون جاهایی که دوتایی باهم بودیم
هرجا حرف عشق و عاشقی بودش ما هم بودیم
ولی انگاری که همش خواب بود فقط
اون آدمی که قبلنا شاد بود منم
ولی دل منو زدی ، با کارایی که کردی
پیش هرکس و ناکسی نیشت باز بود همش
چیه خجالت کشیدی ، چون راسته حرفام
تو که کلی نقشه کشیده بودی واسه فردام
دیگه هیچوقت من سراغت نمیام
حتی شرمنده شدم من پیش اون رفیقام
دیگه حسی نمونده بین من و تو
الان هم با هم خوبن ، به غیر من و تو
ببین همه این داستانا تقصیر توئه
چون که خیلی بی دلیل زدی قید منو تو
چشاتو دور کردی ازم و خسته ان چشات
چقد گفتم دستتو تو دستم بذار
گفته بودم بری دیوونه میشم
گفته بودم که عشقتو از من بخواه
مگه یادت نی یا زدی خودتو به اون راه
این صدای لعنتی یه عمر واسه ی تو خون داد
بسه دیگه دوری بسه واسم
مگه نمیبینی واسه من رمقی نمونده ها

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه