فروش ویژه ساعت مچی Timeprint


ساعت مچی Timeprint، طـراحی بسـیار شیک و به رو، جنس بند: چرم صنعتی، رنگ بند: قهوه ای ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

متن و تکست آهنگ تولد علی دیباج

متن آهنگ تولد علی دیباج
Lyrics Music Ali Dibaj Tavalod

ترانه و شعر آهنگ تولد علی دیباج

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

جایه تو خیلی خالیه توو عکسه یادگاریه تولد امساله من
شمعارو دونه دونه من فوت میکنم با آه غم شاید بیفتی یاد من
اینجا همه خوشحالنو میان تولد منو بی خبر از این حاله من
بدونه تو میمیرمو امسال جوونه پیرمو کاشکی تو بودی پیشه من
میگن یه آرزو بکن روز تولد توئه هر چی بخوای بهت میده خدا الان مال توئه
خوشبختیه تو رو میخوام هر جا با هر کی راحتی
حلقتو دستم میکنم فقط واسه چند ساعتی
تا چشم بد دور شه ازت بهم نگن ناراحتی
فقط بیان بهم بگن روز تولد توئه چرا یه گوشه ساکتی
تکست آهنگ تولد علی دیباج
کادوهارو باز میکنن یکی یکی میگن یکی یه گل داده
گلو همون کسی داده که ساله پیش به قلبه من یه قول داده
یه سال از این دوری گذشت اونی که رفته برنگشت
هر چی که موند خاطره شد یه گل خشک مونده ازش
این گل بذار بمونه توو دفتر تلخه سرگذشت
جایه تو خیلی خالیه توو عکس یادگاریه تولد هر سال من

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب

Recent Posts

پربیننده ترین مطالب

Favorite Posts

لینک های سایت

Links
تبلیغات ویژه